TV Markíza
StoryEditor

Najhorší týždeň môjho života si divákov udržal. Aj druhá epizóda bola nad pol miliónovou hranicou

15.01.2021, 12:25
Autor:
redred
Seriálová novinka Markízy bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života si udržala priazeň divákov televízie Markíza aj s druhou premiérovou epizódou, ktorá sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Druhá epizóda seriálovej novinky dosiahla vo štvrtok 14. januára sledovanosť 9,7 percenta a trhový podiel 24,3 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Najvyššie zastúpenie mali mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 38,3 percenta.

Ďalšiu dávku nedorozumení a trapasov v predsvadobnom týždni mladého páru v hereckom podaní Kristíny Svarinskej a Romana Poláčika si pozrelo celkovo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Voči prvej epizóde spred týždňa je to mierny pokles, pri premiére seriálu bolo pri obrazovkách až 562-tisíc divákov.

​Najsledovanejšími štvrtkovými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, podvečeru tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia.

Obidve večerné spravodajské relácie Markízy si pripísali sledovanosť 11 percent a podiel na trhu nad 29 percentami v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 639-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 622-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal nadpriemernú sledovanosť 9,6 percenta ako aj trhový podiel takmer 30 percent, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. Ďalšie osudy štvorice oteckov si pozrelo 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma zabodovala pravidelná večerná dvojporcia tureckého romantického seriálu Spútaný motýľ. Obe epizódy dorovnali doposiaľ rekordných 163-tisíc divákov a stali sa najsledovanejšími štvrtkovými programami v rámci ponuky menších staníc.

01 - Modified: 2021-01-14 12:10:06 - Feat.: 0 - Title: Premiérový film Len kosť a koža sa stal víťazom stredajšieho večera 02 - Modified: 2021-01-12 13:34:16 - Feat.: 0 - Title: Oteckovia sa vrátili ako líder. Seriálový hit bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa 03 - Modified: 2021-01-11 12:21:40 - Feat.: 0 - Title: Ďalší seriál má za sebou úspešný štart. Bodka mala viac ako pol milióna divákov 04 - Modified: 2021-01-09 14:59:29 - Feat.: 0 - Title: Nový seriál Markízy odštartoval mimoriadne úspešne 05 - Modified: 2021-01-07 12:03:04 - Feat.: 0 - Title: Päť programov, ktoré sa televízii Markíza v roku 2020 vydarili
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 07:43