Štart nového mesačníka Moja chalupa bol mimoriadne úspešný. Z prvého čísla, ktoré išlo do predaja začiatkom marca, sa predalo 15 185 kusov. Vyplýva to z údajov voľného predaja distribučnej spoločnosti Mediaprint Kapa.
Stostranový magazín Moja chalupa zaznamenáva chalupársky život. Nájdete v ňom návštevu u chalupárov, rady ohľadne rekonštrukcií, domáceho majstrovania, záhrady, dobrého jedla, znovuobjavených remesiel, sezónne témy, tradície a súčasne sprievodcu krásami našej krajiny – jej zákutí, turistických a cyklistických trás, hubárskych rajov, jazier a vodných nádrží a ešte oveľa viac... Je určený pre chalupárov aj pre „nechalupárov“. Skrátka pre všetkých, ktorí milujú prírodu a túžia po jednoduchšom živote mimo ruchu miest.
Šéfredaktorkou časopisu je Katarína Jesenská, autorka relácie Na chalupe, ktorú už niekoľko rokov uvádza na TV JOJ.
„Som veľmi rada, že sa nový časopis teší takejto podpore čitateľov. Sú to výborné čísla, ktoré sme v takomto náročnom období ani nečakali. Prejavená dôvera čitateľov je pre nás hnacím motorom a súčasne zodpovednosťou, aby sme aj naďalej prinášali kvalitný obsah, ktorý ocenia a Moja chalupa sa tak stane ich verným spoločníkom a sprievodcom chalupárskym životom a nebude chýbať v nijakej chalupe či domácnosti,“ komentovala úspech prvého čísla šéfredaktorka Katarína Jesenská.
„Prinášať nové printové tituly v súčasnej digitálnej dobe je vždy problematické. Tešíme sa však z úspešného uvedenia časopisu na trh. Je to dôkaz, že so zameraním magazínu sme sa nemýlili,“ povedal Ivan Netík, riaditeľ marketingu a PR vydavateľstva Mafra Slovakia. Druhé číslo magazínu Moja chalupa si predplatilo už viac ako 600 zákazníkov. Uvedenie nového magazínu na trh sprevádza outdoorová kampaň, ako aj televízny spot, o ktoré sa postarala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.