Najsledovanejšou televíznou skupinou na slovenskom trhu bola aj v júni skupina Markíza, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
V komerčnej skupine 12-54 dosiahla 24,1 percentný podiel v rámci celého dňa a od trhovej dvojky – skupiny Joj – si držala odstup o 5 percentných bodov. V hlavnom vysielacom čase (19:00-22:00) bol odstup medzi komerčnými televíznymi skupinami nižší. Skupina Markíza dosiahla podiel na trhu 24,5 percenta a skupina Joj o 2 body menej.
V univerzálnom publiku 12+ boli komerčné televízne skupiny bližšie pri sebe. V celodenných podieloch dosiahla skupina Markíza trhový podiel 21,8 percenta, o 2,6 percentného bodu viac ako skupina Joj. V hlavnom vysielacom čase si skupina Markíza pripísala podiel 23,5 percenta, o 1,2 bodu viac ako trhová dvojka. Obidve televízne skupiny si udržali svoju pozíciu na trhu napriek návratu športu na obrazovky RTVS.
Šport priniesol RTVS vysoké trhové podiely
RTVS napriek vysokej sledovanosti športových podujatí výkony komerčných televíznych skupín neprekonala. V celodenných podieloch si v univerzálnom publiku 12+ pripísala 17,6 percenta. V porovnaní s júnom 2018, kedy sa konal posledný futbalový šampionát v Rusku, zvýšila svoj trhový podiel o 1,6 bodu. Pre RTVS je júnový výkon najlepším za posledné roky. Podiel nad 17 percentami si naposledy pripísala v júli 2018.
V hlavnom vysielacom ča...
Zostáva vám 85% na dočítanie.