StoryEditor

Zadávatelia reklamy August 2008

05.04.2012, 15:45
TOP 30 výrobcov podľa objemu reklamy v médiách VIII/2008
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (VII/2008)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 255 331 730 5 091 400 4 487 900 12 321 125 9 751 840 286 983 995 13,3 75,0 
2. Procter & Gamble 190 866 250 2 327 000 193 253 250 9,0 29,0 
3. Orange Slovensko 129 037 850 3 950 780 9 169 233 8 869 867 12 027 740 164 963 877 7,7 10,0 
4. Reckitt Benckiser 141 318 500 141 318 500 6,6 210,8 
5. Unilever Slovensko 120 567 450 3 643 500 50 500 126 250 450 5,9 116,8 
6. Henkel Slovensko 103 930 700 354 500 26 500 60 400 104 372 100 4,8 -18,6 
7. L'Oréal 88 767 600 88 767 600 4,1 – 
8. Heineken Slovensko 84 138 400 663 000 368 367 85 169 767 4,0 48,8 
9. Wrigley 70 803 350 1 614 500 72 417 850 3,4 68,3 
10. Coty SR 71 012 500 324 000 71 336 500 3,3 299,1 
11. Tatra banka 59 454 100 288 000 2 738 850 2 428 700 1 958 150 66 867 800 3,1 – 
12. Poštová banka 58 028 250 640 000 58 668 250 2,7 158,2 
13. Beiersdorf Slovakia 56 411 950 1 736 000 58 147 950 2,7 -1,5 
14. Nestlé Slovensko 48 026 250 2 205 000 504 000 50 735 250 2,4 86,7 
15. Coca-Cola Slovakia 44 762 000 373 175 2 685 930 47 821 105 2,2 -0,1 
16. T-Com 37 155 300 275 200 3 464 000 1 212 860 4 602 840 46 710 200 2,2 -42 
17. ČSOB 40 405 000 978 000 1 022 750 2 099 500 44 505 250 2,1 – 
18. Danone Slovensko 41 423 000 41 423 000 1,9 13,5 
19. Tesco Stores 35 479 000 422 000 40 000 2 768 000 2 252 965 40 961 965 1,9 – 
20. Toyota Motor Slovakia 33 885 000 1 965 000 2 175 000 538 500 38 563 500 1,8 – 
21. Všeobecná zdravotná poisťovňa 36 315 000 1 469 900 37 784 900 1,8 – 
22. Rajo 35 418 750 339 800 22 500 35 781 050 1,7 20 
23. VÚB banka 28 860 000 1 268 000 2 716 750 2 411 000 35 255 750 1,6 28,2 
24. Volkswagen 18 728 250 6 381 600 1 755 700 5 796 025 1 197 000 33 858 575 1,6 – 
26. Kofola Rajecká Lesná 30 957 500 30 957 500 1,4 – 
27. Slovenská sporiteľňa 28 257 000 170 200 82 051 2 182 750 251 000 30 943 001 1,4 -21 
28. Nike 30 520 000 375 000 30 895 000 1,4 – 
29. GlaxoSmithKline 30 644 250 90 000 30 734 250 1,4 – 
30. Pivovary Topvar 24 302 850 70 000 587 875 1 324 024 26 284 749 1,2 – 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roka (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku)
Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2008
Poznámka:

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 06:41