StoryEditor

Zadávatelia reklamy Apríl 2005

05.04.2012, 16:19
Najväčší zadávatelia reklamy podľa objemu reklamy v médiách IV/2005
  VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (IV/2005)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
 1. T-Mobile 102 433 425 2 347 290 4 005 000 8 356 000 11 388 000 128 529 715 11,1 87,21 
 2. Slovak Telecom 89 884 250 782 500 1 434 700 2 705 339 1 907 200 96 713 989 8,3 187,98 
 3. Orange Slovensko 62 405 489 736 820 983 500 2 016 950 8 211 500 74 934 259 6,5 49,96 
 4. L´Oreal SR 47 649 550 1 958 000 49 607 550 4,3 150,87 
 5. Nestlé 47 496 950 1 235 780 88 500 357 800 49 179 030 4,2 58,01 
 6. The Coca-Cola Company 47 681 500 536 800 91 000 152 800 48 462 100 4,2 – 
 7. Credit Suisse Life & Pensions 41 068 000 2 554 000 43 622 000 3,8 – 
 8. Henkel Slovensko 40 663 600 89 300 284 500 508 400 41 545 800 3,6 16,53 
 9. Reckitt Benckiser 39 598 000 108 000 39 706 000 3,4 30,36 
 10. Tatra banka 29 590 500 982 500 1 065 000 4 408 294 791 000 36 986 294 3,2 – 
 11. Dexia banka 32 868 275 224 260 1 407 500 2 001 700 428 800 36 930 535 3,2 – 
 12. Walmark 33 154 250 2 757 000 49 000 364 800 36 325 050 3,1 -36,54 
 13. Beiersdorf Slovakia 33 822 019 1 025 000 114 000 34 961 019 3,0 136,68 
 14. Kraft Foods Slovakia 32 287 540 495 268 51 500 32 834 308 2,8 30,16 
 15. Heineken Slovensko 31 841 248 369 300 11 300 270 000 32 491 848 2,8 -12,31 
 16. Unilever Slovensko 29 575 000 1 382 000 30 957 000 2,7 -5,93 
 17. ING 25 926 025 459 000 789 000 515 551 27 689 576 2,4 84,76 
 18. Volkswagen A.G. 11 887 000 2 146 950 3 891 567 8 639 448 26 564 965 2,3 – 
 19. UniBanka 23 542 835 286 000 1 137 500 1 231 000 26 377 335 2,3 – 
 20. Vydavateľstvo 7Plus 21 522 500 2 237 300 184 333 2 335 600 26 279 733 2,3 70,78 
 21. Petit Press 23 325 450 1 650 320 320 000 486 700 108 800 25 891 270 2,2 7,94 
 22. PDS DSS 24 318 499 82 290 416 500 784 000 25 601 289 2,2 – 
 23. Procter & Gamble 24 094 150 1 144 850 217 400 25 456 400 2,2 -34,41 
 24. Slovenská sporiteľňa 18 390 074 179 860 824 900 5 578 485 50 000 25 023 319 2,2 61,16 
 25. Renault Slovensko 14 802 500 2 133 040 1 734 400 4 192 594 1 958 400 24 820 934 2,1 – 
 26. Toyota Motor Slovakia 17 949 200 624 800 1 152 900 3 389 000 548 000 23 663 900 2,0 – 
 27. L'Oreal ČR 23 619 000 23 619 000 2,0 – 
 28. ČSOB 17 115 942 1 267 200 2 159 800 1 353 834 418 600 22 385 376 1,9 – 
 29. PSA 17 939 555 1 753 000 138 900 1 563 500 313 600 21 708 555 1,9 – 
 30. Allianz–Slovenská poisťovňa 14 625 870 652 240 1 035 000 946 000 4 248 900 21 508 010 1,9 3,51 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roku (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, A-Connect, 2005
Poznámka: Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK, A-Connect je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti RMB Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 02:59