StoryEditor

Zadávatelia reklamy Júl 2007

05.04.2012, 15:53
TOP 30 výrobcov podľa objemu reklamy v médiách VII/2007
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (VII/2007)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 237 219 750 13 928 815 7 671 900 9 934 500 9 903 000 278 657 965 16,8 138,3 
2. Procter & Gamble 142 742 950 178 000 142 920 950 8,6 -1,3 
3. Orange Slovensko 105 292 450 512 440 7 430 271 3 646 400 5 271 900 122 572 260 7,4 31,7 
4. Henkel Slovensko 114 031 350 259 000 114 290 350 6,9 103,0 
5. Unilever Slovensko 84 558 800 6 138 000 780 000 91 476 800 5,5 8,2 
6. Coca-Cola Slovakia 86 446 750 181 000 1 883 200 88 510 950 5,3 153,7 
7. Heineken Slovensko 76 520 350 1 185 360 1 011 441 241 750 4 063 600 83 022 501 5,0 70,3 
8. Telefónica O2 Slovakia 63 202 750 3 350 585 3 494 000 5 170 950 5 161 600 80 379 885 4,8 – 
9. T-Com 56 941 050 2 654 800 3 779 500 1 838 000 3 586 534 68 799 884 4,1 -36,1 
10. Danone Slovensko 50 563 450 50 563 450 3,0 32,5 
11. Wrigley 47 523 250 1 942 000 49 465 250 3,0 60,4 
12. Kia Motors 41 127 700 172 720 2 096 900 980 900 775 600 45 153 820 2,7 – 
13. Reckitt Benckiser 44 529 950 44 529 950 2,7 -38,5 
14. Beiersdorf Slovakia 41 249 500 2 737 667 43 987 167 2,6 – 
15. Nestlé Slovensko 36 500 950 1 320 850 37 821 800 2,3 28,9 
16. OMV Slovensko 26 570 550 494 520 468 000 990 600 106 600 28 630 270 1,7 – 
17. General Bottlers 27 696 000 571 090 65 000 28 332 090 1,7 – 
18. Kraft Foods Slovakia 27 130 100 149 000 10 000 27 289 100 1,6 67,7 
19. Novartis Pharma 23 815 300 197 333 24 012 633 1,4 – 
20. Volkwagen 12 278 250 1 910 500 3 499 624 3 770 400 1 491 400 22 950 174 1,4 37,5 
21. Lidl 15 820 000 900 000 612 000 4 210 500 102 400 21 644 900 1,3 – 
22. Rajo 20 422 150 940 800 21 548 864 1,3 – 
23. Colgate & Palmolive 20 363 000 20 363 000 1,2 -24,8 
24. Vienna International Airport 16 212 700 1 439 500 2 150 400 459 500 20 262 100 1,2 – 
25. SC Johnson 18 789 150 15 000 18 804 150 1,1 – 
26. L'Oréal 16 712 000 1 341 000 18 053 000 1,1 – 
27. Ahold Retail Slovakia 15 879 250 1 779 000 17 658 250 1,1 – 
28. Rauch 16 886 000 16 886 000 1,0 – 
29. Petit Press 15 513 750 749 475 59 000 16 322 225 1,0 – 
30. Poštová banka 15 284 300 145 000 60 000 633 600 16 122 900 1,0 – 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roka (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku)
Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2007
Poznámka:
Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti Screenvision Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 06:17