StoryEditor

Zadávatelia reklamy August 2009

05.04.2012, 15:36
TOP 30 výrobcov podľa objemu reklamy v médiách VIII/2009
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOut-of-HomeSpolu V/2009 (eur)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. Orange Slovensko 2 638 641 99 143 242 730 169 534 634 552 3 845 763 11,5 -29,8 
2. Procter & Gamble 3 584 251 8 400 3 592 651 10,7 -44,0 
3. Reckitt Benckiser 2 588 119 1 460 16 961 2 606 540 7,8 -44,4 
4. T-Mobile Slovensko 1 866 211 172 159 118 264 62 545 268 427 2 491 978 7,4 -73,8 
5. Unilever Slovensko 2 155 913 53 057 14 250 2 223 266 6,6 -46,9 
6. Henkel Slovensko 2 146 066 5 112 2 161 178 6,4 -37,6 
7. Coty SR 1 398 482 1 398 482 4,2 -40,9 
8. T-Com 988 474 31 590 60 679 33 391 115 791 1 229 925 3,7 -20,7 
9. Slovenská sporiteľňa 1 105 556 18 629 10 473 6 508 1 141 166 3,4 11,1 
10. Nestlé Slovensko 981 340 65 177 3 320 1 049 837 3,1 -37,7 
11. Beiersdorf Slovakia 967 509 21 028 988 537 2,9 -48,8 
12. Tipos 491 538 240 833 14 900 82 560 829 831 2,5 – 
13. Danone Slovensko 805 282 5 900 811 182 2,4 -41,0 
14. Billa 559 522 101 453 64 648 7 300 36 079 769 002 2,3 – 
15. Heineken Slovensko 631 027 34 731 69 780 735 538 2,2 -74,0 
16. Poštová banka 703 985 703 985 2,1 -63,9 
17. Rauch 691 440 691 440 2,1 – 
18. Volkswagen 314 130 57 598 129 474 111 721 9 828 622 751 1,9 -44,6 
19. TV Doma 74 501 281 461 217 952 42 000 615 914 1,8 – 
20. GlaxoSmithKline 605 337 5 106 610 443 1,8 -40,2 
21. L´Oréal 569 672 4 315 573 987 1,7 -80,5 
22. Studio Moderna 569 778 3 400 573 178 1,7 – 
23. Lidl SR 264 470 33 444 17 527 154 336 2 079 471 856 1,4 – 
24. Pivovary Topvar 244 340 68 583 117 790 430 713 1,3 -50,6 
25. Toyota Motor Slovakia 289 622 42 993 33 322 27 489 15 023 408 449 1,2 -68,1 
26. Coca-Cola Slovakia 304 217 15 268 49 699 400 184 1,2 -74,8 
27. SC Johnson 394 647 394 647 1,2 -63,2 
28. Telefónica O2 Slovakia 159 570 40 134 51 960 53 259 87 944 392 867 1,2 – 
29. Tesco Stores 141 891 39 668 7 996 140 315 48 161 378 031 1,1 -72,2 
30. J&T Banka 324 120 18 135 24 296 1 260 367 811 1,1 – 
 
* vyjadruje orientačný nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roka (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Prepočítané kurzom 1 euro = 30,1260 Sk.
Údaje sú v eurách.
Zdroj: TNS SK, 2009

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 20:18