StoryEditor

Zadávatelia reklamy Apríl 2006

05.04.2012, 16:13
Najväčší zadávatelia reklamy podľa objemu reklamy v médiách IV/2006
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (IV/2006)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 153 136 302 4 885 060 4 535 000 8 661 000 3 921 600 175 138 962 10,0 36,3 
2. Orange Slovensko 104 469 474 1 181 630 4 434 000 6 120 000 5 497 300 121 702 404 6,9 62,4 
3. T-Com 97 724 050 5 427 600 3 062 000 4 715 275 1 141 800 112 070 725 6,4 15,9 
4. L'Oreal 94 705 050  5 052 000   99 757 050 5,7 101,1 
5. Henkel Slovensko 92 125 260  230 000 10 667 1 193 200 93 559 127 5,3 125,2 
6. VÚB banka 73 393 182 2 666 160 1 761 167 6 511 000 2 842 800 87 174 309 5,0 – 
7. Procter & Gamble 83 891 250  1 287 000   85 178 250 4,9 234,6 
8. Nestlé Slovensko 81 322 350 1 927 480 1 272 250 205 000  84 727 080 4,8 72,3 
9. Unilever Slovensko 76 843 200 291 500 5 920 000   83 890 972 4,8 171,0 
10. The Coca-Cola Company 66 403 650 556 660  203 600 67 163 910 3,8 38,6 
11. Volkswagen A.G. 30 821 950 5 045 660 7 165 300 7 188 750 2 305 200 52 526 860 3,0 98,5 
12. Tatra banka 47 107 525  2 490 800 2 465 839 421 800 52 485 964 3,0 41,9 
13. Allianz-Slovenská poisťovňa 43 945 250 1 091 626 832 500 124 000 3 004 100 48 997 476 2,8 127,8 
14. Reckitt Benckiser 47 221 250    47 221 250 2,7 18,9 
15. Walmark 43 578 250  1 801 200 97 000  45 476 450 2,6 25,2 
16. Kofola Rajecká Lesná 41 775 000 128 620 88 275   41 991 895 2,4 – 
17. Danone Slovensko 41 617 700   304 600 41 922 300 2,4 – 
18. Wrigley 40 229 600  405 333   40 634 933 2,3 – 
19. Kraft Foods Slovakia 39 423 167  76 505 23 000  39 739 815 2,3 21,0 
20. Quatro 32 470 209 902 160 582 000 1 409 000 243 200 35 606 569 2,0 – 
21. Aegon DSS 31 294 500  1 001 000 2 132 000  34 748 214 2,0 – 
22. Slovenská sporiteľňa 27 217 400  2 176 500 4 975 302  34 369 202 2,0 37,3 
23. Beiersdorf Slovakia 31 647 700  1 499 300 346 752  33 493 752 1,9 -4,2 
24. Ford Motor Company 28 763 345 1 107 400 200 000 1 271 000 88 000 31 429 745 1,8 – 
25. Opavia LU 31 335 650    31 335 650 1,8 – 
26. Renault Slovensko 20 046 460 1 040 420 2 441 200 3 254 375 1 562 200 28 344 655 1,6 14,2 
27. Petit Press 26 360 550 1 394 160 28 900  27 783 610 1,6 7,3 
28. Perex Bratislava 23 260 550 2 597 325 89 200  25 947 075 1,5 – 
29. Rajo 25 627 150  241 700 24 333  25 893 183 1,5 – 
30. ČSOB 17 646 250 407 500 1 974 967 3 490 000 997 400 24 516 117 1,4 9,5 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roku (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2006
Poznámka: Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti Screenvision Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 02:10