StoryEditor

Zadávatelia reklamy Máj 2005

05.04.2012, 16:19
Najväčší zadávatelia reklamy podľa objemu reklamy v médiách V/2005
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (V/2005)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 307 260 861 5 881 488 12 465 051 18 273 175 12 724 800 356 965 536 20,3 318,35 
2. Orange Slovensko 144 798 031 1 193 900 3 999 500 2 011 833 5 508 100 158 141 364 9,0 49,61 
3. Procter & Gamble 104 459 350 2 198 900 106 658 250 6,1 88,73 
4. Nestlé Slovensko 91 491 700 502 700 241 033 551 600 92 787 033 5,3 99,14 
5. Slovak Telecom 53 991 250 1 816 530 2 336 000 4 466 388 3 477 400 66 087 568 3,8 -5,55 
6. Henkel Slovensko 63 703 350 514 000 272 750 672 000 65 162 100 3,7 23,97 
7. Volkswagen A.G. 46 775 550 2 639 495 4 996 400 7 150 084 120 000 61 681 529 3,5 68,51 
8. L´Oreal 54 085 450 2 711 000 56 796 450 3,2 – 
9. Danone Slovensko 54 058 650 235 000 54 293 650 3,1 – 
10. The Coca-Cola Company 50 509 150 68 000 152 800 50 729 950 2,9 – 
11. Unilever Slovensko 45 871 000 2 532 760 2 198 000 50 601 760 2,9 64,89 
12. Reckitt Benckiser 47 666 250 280 000 47 946 250 2,7 97,43 
13. VÚB banka 39 507 000 713 170 1 531 400 3 352 375 2 083 800 47 187 745 2,7 122,08 
14. VÚB Generali DSS 38 158 962 2 262 000 2 869 125 60 000 43 350 087 2,5 – 
15. Quatro 34 069 170 644 800 1 776 000 2 689 600 39 179 570 2,2 69,58 
16. Tatra banka 31 085 375 832 100 1 573 340 5 289 808 50 000 38 830 623 2,2 – 
17. Rajo 37 885 750 176 553 38 062 303 2,2 – 
18. Allanz–Slovenská poisťovňa 23 246 560 776 050 2 472 400 4 875 283 2 860 100 34 230 393 2,0 57,69 
19. Opavia LU 33 771 350 33 771 350 1,9 – 
20. Kraft Foods Slovakia 31 915 600 622 000 82 000 858 800 33 478 400 1,9 30,46 
21. Kofola, Rajecká Lesná 31 870 750 50 700 138 000 32 059 450 1,8 -28,16 
22. Master Foods 31 513 000 62 000 31 575 000 1,8 – 
23. Beiersdorf Slovakia 29 469 174 1 726 000 105 000 31 300 174 1,8 76,59 
24. Dexia banka 28 700 948 657 900 962 000 198 000 30 518 848 1,7 – 
25. Wrigley 29 239 000 74 000 29 313 000 1,7 26,68 
26. OTP Banka Slovensko 21 888 185 1 138 000 1 379 500 1 221 500 1 463 200 27 090 385 1,5 – 
27. Heineken Slovensko 24 281 680 418 800 15 300 31 000 270 000 25 016 780 1,4 -45,88 
28. Walmark 22 852 500 1 464 000 24 316 500 1,4 -8,59 
29. Wüstenrot poisťovňa 20 811 500 207 375 1 701 000 1 329 500 24 049 375 1,4 – 
30. Prvá stavebná sporiteľňa 19 258 625 1 803 630 1 958 500 761 200 23 781 955 1,4 – 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roku (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2005
Poznámka: Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK, A-Connect je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti RMB Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2025 23:59