StoryEditor

Zadávatelia reklamy Február 2006

05.04.2012, 16:14
Najväčší zadávatelia reklamy podľa objemu reklamy v médiách II/2006
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (II/2006)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 150 629 109 4 140 250 3 280 000 9 299 918 1 449 600 168 822 877 11,2 97,7 
2. Nestlé Slovensko 109 858 750 1 488 640 2 614 250 17 500 132 000 114 111 140 7,6 198,3 
3. L´Oreal 106 394 250 4 782 000 111 176 250 7,4 106,4 
4. Orange Slovensko 85 663 781 1 909 131 4 908 000 4 654 692 4 782 500 101 918 104 6,8 -11,2 
5. Procter & Gamble 93 246 450 383 000 93 629 450 6,2 – 
6. Reckitt Benckiser 74 349 250 391 000 74 740 250 5,0 84,7 
7. Slovak Telecom 65 348 703 70 000 2 310 800 4 503 500 998 200 73 231 203 4,9 -17,1 
8. Henkel Slovensko 65 429 365 22 000 65 451 365 4,3 95,9 
9. Winterthur 55 628 850 853 000 537 000 820 000 57 838 850 3,8 -25,7 
10. Unilever Slovensko 51 670 050 2 968 000 54 638 050 3,6 57,8 
11. Opavia LU 50 533 250 50 533 250 3,4 146,3 
12. Zentiva B.V. 47 319 994 1 167 266 905 000 49 392 260 3,3 56,6 
13. Ferrero 39 696 000 40 005 292 2,7 16,1 
14. VÚB banka 32 908 390 888 000 2 607 290 221 600 36 625 280 2,4 – 
15. Kraft Foods Slovakia 32 219 500 637 905 32 857 405 2,2 – 
16. Slovenská sporiteľňa 29 622 424 154 000 1 250 668 31 027 092 2,1 – 
17. Danone Slovensko 30 964 800 30 964 800 2,1 -5,6 
18. Walmark 27 105 000 2 411 000 29 516 000 2,0 – 
19. Perex 27 084 000 2 172 900 53 700 29 310 600 1,9 25,8 
20. GlaxoSmithKline 28 455 000 28 455 000 1,9 – 
21. Renault Slovensko 24 830 000 809 640 1 180 300 1 187 125 28 007 065 1,9 – 
22. UPC Slovensko 26 492 000 283 000 352 000 27 127 000 1,8 – 
23. Poštová banka 25 361 200 133 293 25 494 493 1,7 – 
24. Mountfield SK 23 016 788 219 000 2 223 000 6 200 25 464 988 1,7 17,4 
25. Master Foods 23 825 000 23 825 000 1,6 – 
26. Novartis Pharma 23 196 500 164 800 23 361 300 1,5 – 
27. TV Tip 21 607 500 888 290 22 495 790 1,5 20,1 
28. Petit Press 18 505 000 800 080 373 610 19 678 690 1,3 -66,2 
29. Česká poisťovňa Slovensko 16 013 000 1 305 900 445 000 1 873 600 19 637 500 1,3 – 
30. Pfizer 18 384 521 561 900 28 000 17 500 19 104 471 1,3 – 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roku (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2006
Poznámka: Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti Screenvision Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 00:58