StoryEditor

Zadávatelia reklamy Máj 2009

05.04.2012, 15:37
TOP 30 výrobcov podľa objemu reklamy v médiách V/2009
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOut-of-HomeSpolu V/2009 (eur)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) **
1. Orange Slovensko 4 421 082 75 404 246 279 248 757 292 750 5 331 668 10,2 -31,6 
2. T-Mobile Slovensko 3 205 819 110 228 105 815 185 746 541 672 4 149 280 8,0 -29,5 
3. Unilever Slovensko 3 660 862 44 556 239 843 24 640 3 969 901 7,6 -36,9 
4. Henkel Slovensko 3 262 541 37 237 11 612 3 311 390 6,4 -41,4 
5. Reckitt Benckiser 3 176 938 3 176 938 6,1 -28,1 
6. Nestlé Slovensko 2 581 365 66 410 22 008 2 698 223 5,2 -40,8 
7. Telefónica O2 Slovakia 1 731 058 69 815 160 082 110 708 188 211 2 265 312 4,3 -60,3 
8. L´Oréal 1 912 062 59 281 1 971 343 3,8 -24,1 
9. Procter & Gamble 1 546 081 53 269 1 599 350 3,1 -60,6 
10. Beiersdorf Slovakia 1 423 301 111 414 1 584 933 3,0 -40,8 
11. GlaxoSmithKline 1 438 227 85 648 3 036 1 400 1 528 311 2,9 – 
12. Coty SR 1 423 253 9 816 1 433 069 2,8 29,6 
13. Danone Slovensko 1 399 656 3 900 1 403 556 2,7 -16,8 
14. Coca-Cola Slovakia 1 343 664 2 324 14 531 1 391 519 2,7 14,2 
15. T-Com 1 142 503 48 206 10 062 121 599 1 322 370 2,5 -24,0 
16. Slovenská sporiteľňa 1 085 561 70 252 99 614 17 774 1 273 201 2,4 -39,8 
17. Kofola 1 155 730 2 752 46 924 8 600 13 440 1 227 446 2,4 – 
18. VÚB banka 1 041 052 30 558 99 658 3 167 1 174 435 2,3 -63,9 
19. Hyundai Motor Slovakia 1 074 634 22 480 16 813 1 113 927 2,1 – 
20. Allianz – Slovenská poisťovňa 856 258 73 618 9 755 144 336 1 083 967 2,1 -27,7 
21. Tesco Stores 785 188 41 829 30 950 171 609 34 198 1 063 774 2,0 – 
22. Ferrero 1 013 617 1 013 617 1,9 – 
23. Kraft Foods Slovakia 758 008 124 185 3 851 61 433 947 477 1,8 -39,9 
24. Heineken Slovensko 844 650 6 808 85 505 936 963 1,8 -65,8 
25. Poštová banka 872 936 18 326 891 262 1,7 -58,5 
26. Johnson & Johnson 841 470 34 422 9 958 885 850 1,7 – 
27. Tipos 612 519 253 290 5 400 871 209 1,7 – 
28. Volkswagen 281 088 130 816 107 124 317 432 10 899 847 359 1,6 -67,5 
29. Consumer Finance Holding 639 922 103 252 20 069 13 446 69 219 845 908 1,6 -61,6 
30. Lidl SR 466 870 255 419 62 581 784 870 1,5  
* vyjadruje orientačný nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roka (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Prepočítané kurzom 1 euro = 30,1260 Sk.
Údaje sú v eurách.
Zdroj: TNS SK, 2009

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 06:23