StoryEditor

Zadávatelia reklamy December 2007

05.04.2012, 15:51
TOP 30 výrobcov podľa objemu reklamy v médiách XII/2007
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (XII/2007)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 308 400 500 5 478 820 5 834 000 5 339 700 3 554 712 329 240 946 16,3 8,1 
2. Orange Slovensko 232 450 300 8 109 950 11 814 500 7 637 200 7 565 456 268 004 406 13,3 -14,2 
3. Telefónica O2 Slovakia 191 725 500 3 183 400 2 434 100 9 325 400 3 438 200 210 251 706 10,4 -6,4 
4. T-Com 94 444 200 6 256 235 5 071 200 1 306 750 5 681 334 113 198 433 5,6 -9,6 
5. Procter & Gamble 103 264 000 1 242 000 216 000 104 722 000 5,2 -33,5 
6. Henkel Slovensko 78 582 050 346 000 118 000 79 046 050 3,9 -23,8 
7. Unilever Slovensko 71 450 000 1 284 000 72 842 812 3,6 -7,8 
8. Volkswagen 52 527 175 5 514 860 4 727 500 9 405 100 319 000 72 493 635 3,6 76,1 
9. Nestlé Slovensko 49 588 000 3 731 466 53 319 466 2,6 4,1 
10. VÚB banka 42 750 000 1 169 600 2 287 000 4 364 400 1 574 556 52 145 556 2,6 -22,7 
11. Heineken Slovensko 42 042 150 3 061 340 72 500 1 327 000 48 883 990 2,4 58,4 
12. L´Oréal 43 877 200 4 372 000 108 500 288 000 48 645 700 2,4 -50,4 
13. Reckitt Benckiser 44 821 850 44 821 850 2,2 -46,0 
14. Coty 40 281 050 901 000 41 212 050 2,0 – 
15. Kooperativa poisťovňa 35 872 600 1 576 400 628 800 265 000 38 342 800 1,9 -37,2 
16. Kofola Rajecká Lesná 34 654 800 310 000 36 014 680 1,8 4,8 
17. Wrigley 32 485 000 1 823 000 34 494 825 1,7 -30,2 
18. Lidl 27 348 250 2 340 800 160 000 3 368 500 145 400 33 362 950 1,6 -8,5 
19. GlaxoSmithKline 31 302 500 1 915 000 45 000 33 262 500 1,6 -23,1 
20. SC Johnson 31 649 400 119 000 31 768 400 1,6 3,8 
21. m-Bank 29 426 950 682 480 178 000 647 000 30 951 570 1,5 – 
22. Prvá stavebná sporiteľňa 25 423 900 539 110 643 000 474 667 2 642 700 29 723 377 1,5 – 
23. Ferrero 28 173 350 594 000 28 767 350 1,4 – 
24. Coca-Cola Slovakia 23 839 000 751 553 2 019 220 28 379 773 1,4 – 
25. Beiersdorf Slovensko 25 479 000 2 097 000 27 576 000 1,4 – 
26. Walmark 26 797 110 460 000 27 257 110 1,4 -46,9 
27. SEB Groupe 26 280 400 26 280 400 1,3 – 
28. Rajo 23 965 650 955 800 24 921 450 1,2 – 
29. Renault Trucks 16 442 750 3 366 000 3 508 400 766 600 24 083 750 1,2 – 
30. Coop Jednota Slovensko 19 057 650 1 476 100 2 076 000 1 382 000 23 991 750 1,2 – 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roka (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku)
Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2007
Poznámka:
Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti Screenvision Slovakia a Palace Media.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 10:23