StoryEditor

Zadávatelia reklamy November 2005

05.04.2012, 16:16
Najväčší zadávatelia reklamy podľa objemu reklamy v médiách XI/2005
 VýrobcaTVRádioČasopisyNovinyOutdoorSpolu (XI/2005)Podiel v rebríčku (%)Nárast (%) *
1. T-Mobile Slovensko 225 628 874 9 556 080 5 547 900 10 189 375 7 435 000 258 789 655 15,9 95,5 
2. Orange Slovensko 217 351 189 6 686 056 4 953 000 12 863 679 7 342 100 249 896 024 15,3 54,8 
3. Procter & Gamble 132 098 100 1 933 900 134 032 000 8,2 95,9 
4. Slovak Telecom 83 705 949 1 949 600 4 441 100 4 583 506 441 600 95 121 755 5,8 -7,1 
5. Allianz-Slovenská poisťovňa 41 782 045 13 269 905 2 609 900 4 721 000 3 195 300 65 578 150 4,0 163,9 
6. L'Oreal 58 600 500 1 635 000 60 235 500 3,7 – 
7. Unilever Slovensko 54 482 000 3 998 500 58 480 500 3,6 – 
8. Reckitt Benckiser 50 858 500 50 858 500 3,1 66,4 
9. Kooperativa poisťovňa 40 890 045 3 080 800 1 147 900 2 585 000 47 703 745 2,9 11,5 
10. Beiersdorf Slovakia 36 467 317 581 000 37 048 317 2,3 29,7 
11. Wrigley 36 627 000 251 000 36 878 000 2,3 14,2 
12. TV Markíza 20 266 500 5 981 755 2 349 000 5 328 500 1 326 000 35 251 755 2,2 – 
13. Ferrero 33 031 000 33 031 000 2,0 -4,5 
14. Volkswagen A.G. 8 431 930 6 878 910 6 166 100 10 863 625 44 000 32 384 565 2,0 – 
15. Henkel Slovensko 30 642 000 139 000 46 000 30 827 000 1,9 -28,9 
16. Kofola Rajecká Lesná 29 652 800 45 240 392 000 30 090 040 1,8 2,4 
17. Sony Electronics 27 681 000 1 302 050 405 000 383 800 29 869 850 1,8 – 
18. VÚB banka 17 606 950 2 314 000 8 229 375 1 178 000 29 328 325 1,8 16,1 
19. Slovenská sporiteľňa 24 658 814 1 446 700 2 764 268 100 000 28 969 782 1,8 -2,0 
20. Opavia LU 28 371 000 28 371 000 1,7 – 
21. St. Nicolaus 27 247 050 624 850 27 871 900 1,7 – 
22. Walmark 24 044 500 2 764 275 44 334 26 853 109 1,6 -35,3 
23. UPC Slovensko 24 529 000 734 000 688 000 25 951 000 1,6 – 
24. Zentiva 25 470 792 251 600 25 722 392 1,6 -41,3 
25. Friesland Foods 24 159 450 808 565 58 850 289 600 25 316 465 1,6 – 
26. Tesco Stores 19 703 000 2 646 435 1 812 000 1 012 800 25 174 235 1,5 -3,1 
27. ČSOB 22 276 870 1 461 600 197 100 975 500 220 000 25 131 070 1,5 – 
28. Opel 19 390 000 2 137 700 733 000 2 778 500 25 039 200 1,5 – 
29. Perex Bratislava 22 195 000 1 905 225 53 700 24 153 925 1,5 -29,4 
30. Quatro 19 744 669 952 750 1 039 000 2 400 000 24 136 419 1,5 -29,4 
 
* vyjadruje nárast, resp. pokles objemov reklamy v porovnaní s tým istým obdobím minulého roku (len vtedy, ak výrobca figuroval v rebríčku TOP 30 výrobcov aj v minulom roku). Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, 2005
Poznámka: Reklama monitorovaná spoločnosťou TNS SK je oceňovaná podľa oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. V televiziách (STV1, STV2, TV Joj a TV Markíza) a v rozhlasových staniciach (Rádio Rock FM, FUN Rádio, Rádio Okey, Rádio Twist a Slovensko 1) sa monitorujú sponzorské odkazy a reklama zaradená do reklamných blokov. Údaje o reklame v televízii TA3 sú prevzaté z tv stanice TA3, údaje o reklame v Rádiu Expres sú prevzaté z Rádia Expres. Monitoring tlače zahŕňa 82 novín a časopisov. Údaje o billboardoch, bigboardoch a megaboardoch sú prevzaté od spoločností: akzent media (+ citylighty), Gryf, Ispa, Nubium, Šanca a BigBoard. Údaje o kinoreklame sú prevzaté od spoločnosti Screenvision Slovakia.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 14:39