| 1. | Direct Marketing (ADiMa) | 255 000 000** | 227 000 000 | 12,33 |
| 2. | TNT Post Slovensko (ADiMa, AZO) | 160 000 000 | 220 000 000 | -27,27 |
| 3. | KOLOS (ADiMa, AZO) | 142 600 000 | 122 000 000 | 16,89 |
| 4. | DIMAR Slovakia (ADiMa) | 110 000 000 | 103 000 000 | 6,80 |
| 5. | Slovak Mail Services | 78 744 452 | – | – |
| 6. | Lion Teleservices SK (ADiMa) | 34 400 000 | 30 100 000 | 14,29 |
| 7. | PEKNÁ MODRÁ (ADiMa) | 31 300 000 | 24 300 000 | 28,81 |
| 8. | OSTO6 (ADiMa) | 30 100 000 | 23 100 000 | 30,30 |
| 9. | iLeo/DMMS (ADiMa) | 25 100 000 | 23 800 000 | 5,46 |
| 10. | MADE IN ..., financial management (ADiMa) | 21 000 000 | 16 000 000 | 31,25 |
| Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2007. Údaje zverejňujeme tak, ako ich o sebe poskytli jednotlivé subjekty. |
| **spoločnosť uviedla konsolidovaný údaj za spoločnosti Direct Marketing, Prvá doručovacia, ktorá je 100 % dcéra DM a spoločnosť Parco. |
| Poznámka: Spoločnosť Hermes DM – outsourcing services, Linea Directa Communication a Marketing Servis, Prosam neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaj o obrate za rok 2007. |
| Zdroj: Stratégie, 2008 |