StoryEditor

DIRECT MARKETING Január 2007 Február 2007 Marec 2007 Apríl 2007 Máj 2007 Jún 2007 Júl 2007 August 2007 September 2007 Október 2007 November 2007 December 2007

11.04.2012, 15:03
TOP 2007 directmarketingové agentúry podľa obratu
PoradieAgentúra2007 (v Sk)2006 (v Sk)´07/´06 (v %)
1. Direct Marketing (ADiMa) 255 000 000** 227 000 000 12,33 
2. TNT Post Slovensko (ADiMa, AZO) 160 000 000 220 000 000 -27,27 
3. KOLOS (ADiMa, AZO) 142 600 000 122 000 000 16,89 
4. DIMAR Slovakia (ADiMa) 110 000 000 103 000 000 6,80 
5. Slovak Mail Services 78 744 452 – – 
6. Lion Teleservices SK (ADiMa) 34 400 000 30 100 000 14,29 
7. PEKNÁ MODRÁ (ADiMa) 31 300 000 24 300 000 28,81 
8. OSTO6 (ADiMa) 30 100 000 23 100 000 30,30 
9. iLeo/DMMS (ADiMa) 25 100 000 23 800 000 5,46 
10. MADE IN ..., financial management (ADiMa) 21 000 000 16 000 000 31,25 
Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2007. Údaje zverejňujeme tak, ako ich o sebe poskytli jednotlivé subjekty.
**spoločnosť uviedla konsolidovaný údaj za spoločnosti Direct Marketing, Prvá doručovacia, ktorá je 100 % dcéra DM a spoločnosť Parco.
Poznámka: Spoločnosť Hermes DM – outsourcing services, Linea Directa Communication a Marketing Servis, Prosam neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaj o obrate za rok 2007.
Zdroj: Stratégie, 2008

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 01:16