| 1. | Interel Public Relations (APR SR) | 32 650 000 | 25 370 000 | 28,70 |
| 2. | OMNIPUBLIC (APR SR) | 29 620 000 | 23 900 000 | 23,93 |
| 3. | NEOPUBLIC (APR SR) | 20 604 000 | 14 944 000 | 37,87 |
| 4. | Monarch PR** | 17 225 000 | 20 000 000 | -13,88 |
| 5. | PRime time (APR SR) | 17 000 000 | 15 900 000 | 6,92 |
| 6. | ProPublicum (APR SR) | 11 045 000 | 12 199 000 | -9,46 |
| 8. | VYV PR | 10 100 000 | 8 600 000 | 17,44 |
| 9. | AMI Communications Slovakia (APR SR) | 8 200 000 | 7 700 000 | 6,49 |
| 7. | PROMEDIA PARTNER (APR SR) | 6 375 000 | 11 845 300 | -46,18 |
| 10. | PR Monitor | 4 350 000 | 4 220 000 | 3,08 |
| 11. | Omnimedia | 3 900 000 | 3 528 500 | 10,53 |
| 12. | Brand Advertising | 3 500 000 | 2 900 000 | 20,69 |
| 13. | Eklektik Porter Novelli | 2 085 822 | 550 000 | 279,24 |
| 14. | PR–MEDIAL*** | 1 300 000 | – | – |
| 15. | Communication House (pozorovateľ APR SR) | 1 027 000 | 750 000 | 36,93 |
| |
| *Suma všetkých agentúrnych odmien, ktoré PR agentúra dostala od svojich klientov za služby výlučne v oblasti public relations. Do tohto sa nezapočítavajú priame náklady klientov na PR projekty, agentúrne odmeny za nadlinkové aktivity, provízie za nákup médií a činnosti nesúvisiace s PR. |
| **Agentúra Monarch PR vznikla v októbri 2003, pričom prevzala sekciu PR aktivít spoločnosti Monarch. Income fee 2003 zohľadňuje celý rok 2003, teda z činností PR sekcie v Monarchu a samostatného fungovania Monarch PR. Income fee 2002 zohľadňuje činnosť sekcie PR v agentúre Monarch. PR vrátane event marketingu tvorili 52 %-ný podiel na celkovej činnosti agentúry. |
| ***Agentúra vznikla začiatkom septembra 2003. |
| Poznámka: Agentúry Aces Bratislava, Fabrika PR&SO, Media In, MmD Public Relations Slovakia, My&Vy a Public Plus do termínu redakčnej uzávierky údaje o obrate za rok 2003. |
| Zdroj: Stratégie, 2004 |