| 1. | Ipsos Tambor SR (SAVA) | 2 013 000 | 1 802 430 | 11,683 |
| 2. | FOCUS, Centrum pre sociálnu a marketingovú analýzu (SAVA) | 800 000 | 703 711 | 13,683 |
| 3. | Synovate | 730 000 | – | – |
| 4. | MEDIAN SK | 700 000 | 697 072 | 0,42 |
| 5. | ACRC (SAVA) | 602 895 | 570 935 | 5,598 |
| 6. | United consultans* | 363 000 | – | – |
| 7. | AKO (SAVA) | 266 264 | 357 499 | -25,52 |
| 8. | KMG International | 200 000 | 215 760 | -7,304 |
| 9. | DICIO, business information (SAVA) | 185 000 | 356 503 | (48,11) |
| 10. | Agentúra sociálnych analýz „ASA“ | 166 000 | 115 349 | 43,911 |
| 11. | CEE Insight SK | 60 000 | – | – |
| 12. | 2Muse** | 10 000 | – | – |
| |
| – údaj nedostupný |
| * Obrat len v oblasti prieskumov, bez tržieb za poradenské služby |
| ** Agentúra začala svoju plnú činnosť 1.1.2010, zverejnený obrat hovorí iba o závere roka 2009 |
| ***Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2009. Zverejňujeme údaje tak, ako ich o sebe uviedli jednotlivé subjekty. |
| Poznámka: Agentúry Data Servis – informace, GfK Slovakia, Inštitút pre prieskum trhu (SAVA), NMS – Network Media Service SR, Respond Slovakia, TNS AISA Slovakia, TNS SK údaje za rok nezverejnili. |
| Zdroj: Stratégie, 2010 |