StoryEditor

Výskumné agentúry Január 2003 Február 2003 Marec 2003 Apríl 2003 Máj 2003 Jún 2003 Júl 2003 August 2003 September 2003 Október 2003 November 2003 December 2003

10.04.2012, 20:26
TOP 2003 výskumné agentúry podľa obratu*
 Agentúra2003 (v Sk)2002 (v Sk)03/02 (v %)
1. GfK Slovakia, Inštitút pre prieskum trhu (SAVA) 85 000 000 70 000 000 21,43 
2. NFO AISA Slovensko (SAVA) 83000000 (konsolidovaných) 67000000 (konsolidovaných) 23,88 
3. FOCUS, Centrum pre sociálnu a marketingovú analýzu (SAVA) 17 700 000 15 228 000 16,23 
4. Markant (SAVA) 17 000 000 12 250 000 38,78 
5. MEDIAN SK 14 800 000 – – 
6. Tambor Slovakia (SAVA) 13 500 000 13 700 000 -1,46 
7. Markwin 11 162 286 – – 
8. DICIO (SAVA) 10 600 000 10 800 000 -1,85 
9. Manager & Marketing Service 6 193 000 5 315 000 16,52 
10. KMG 6 000 000 6 000 000 0,00 
11. AKO** (SAVA) 3 500 000 2 110 000 65,88 
12. Agentúra sociálnych analýz „ASA“ 2 850 000 1 850 000 54,05 
13. Respond Slovakia 2 500 000 2 250 000 11,11 
 
– údaj nedostupný
*Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2003.
**Agentúra AKO realizuje len kvalitatívny výskum a z dôvodu odlišnej tvorby ceny pri kvalitatívnom a kvantitatívnom výskume nie je možné priame porovnanie obratu agentúry s agentúrami, ktoré realizujú obidva výskumy.
Poznámka: Agentúry ACNielsen, Mediaresearch Slovakia, MVK, Polis Slovakia, Psymareco, RCA Research, TNS SK neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaje o obrate za rok 2003.
Zdroj: Stratégie, 2004

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 17:00