StoryEditor

Výskumné agentúry Január 2005 Február 2005 Marec 2005 Apríl 2005 Máj 2005 Jún 2005 Júl 2005 August 2005 September 2005 Október 2005 November 2005 December 2005

10.04.2012, 20:26
TOP 2005 výskumné agentúry podľa obratu*
 Agentúra2005 (v Sk)2004 (v Sk)05/04 (v %)
1. GfK Slovakia, Inštitút pre prieskum trhu (SAVA) 115 300 000 95 000 000 21,37 
2. TNS AISA Slovakia (SAVA) 94 000 000 (konsolidovaných) 87 000 000 (konsolidovaných) 8,05 
3. TNS SK (SAVA) 85 000 000 – – 
4. Tambor Slovakia (SAVA) 30 500 000 18 000 000 69,44 
5. Synovate 18 500 000 13 371 000 38,36 
6. FOCUS, Centrum pre sociálnu analýzu (SAVA) 12 800 000 12 500 000 2,40 
7. MEDIAN SK 12 000 000 11 000 000 9,09 
8. DICIO, business information (SAVA) 10 800 000 10 400 000 3,85 
9. KMG 7 500 000 6 000 000 25,00 
10. Manager & Marketing service 7 200 000 5 900 000 22,03 
11. AKO** (SAVA) 4 200 000 3 600 000 16,67 
12. Respond Slovakia 3 200 000 4 500 000 (28,89) 
13. Agentúra sociálnych analýz „ASA“ 3 200 000 3 500 000 (8,57) 
 
– údaj nedostupný
*Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2005.
**Agentúra AKO realizuje len kvalitatívny výskum a z dôvodu odlišnej tvorby ceny pri kvalitatívnom a kvantitatívnom výskume nie je možné priame porovnanie obratu agentúry s agentúrami, ktoré realizujú obidva výskumy.
Poznámka: Agentúry ACNielsen, Mediaresearch Slovakia, MVK, Polis Slovakia, Psymareco neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaje o obrate za rok 2005.
Zdroj: Stratégie, 2006

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 10:35