StoryEditor

DIRECT MARKETING Január 2008 Február 2008 Marec 2008 Apríl 2008 Máj 2008 Jún 2008 Júl 2008 August 2008 September 2008 Október 2008 November 2008 December 2008

11.04.2012, 15:01
TOP 2008 directmarketingové agentúry podľa obratu*
PoradieAgentúra2008 (Sk)*2008 (€)2007 (Sk)´08/´07 (%)
1. KOLOS (ADiMa, AZO) 158 000 000 5 244 639 142 600 000 10,8 
2. Slovak Mail Services 158 000 000 5 244 639 78 744 452 100,6 
3. Direct Marketing (ADiMa) 129 000 000 4 282 016 160 000 000 -19,4 
4. DIMAR Slovakia (ADiMa) 120 000 000 3 983 270 110 000 000 9,1 
5. Teleperformance Slovakia (ADiMa) 50 009 160 1 660 000 34 400 000 45,4 
6. PEKNÁ MODRÁ (ADiMa) 45 300 000 1 503 685 31 300 000 44,7 
7. HERMES DM - outsourcing services (ADiMa) 43 011 406 1 427 717 – – 
8. iLeo/DMMS (ADiMa) 27 500 000 912 833 25 100 000 9,6 
9. MADE IN ..., financial management (ADiMa) 21 730 000 721 304 21 000 000 3,5 
 
*Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2008. Údaje zverejňujeme tak, ako ich o sebe poskytli jednotlivé subjekty.
Poznámka: Spoločnosť Linea Directa Communication, Prosam a TNT Post Slovensko neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaj o obrate za rok 2008.
Zdroj: Stratégie, 2009

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 15:43