StoryEditor

Výskumné agentúry Január 2006 Február 2006 Marec 2006 Apríl 2006 Máj 2006 Jún 2006 Júl 2006 August 2006 September 2006 Október 2006 November 2006 December 2006

10.04.2012, 20:26
TOP 2006 výskumné agentúry podľa obratu
 Agentúra2006 (v Sk)2005 (v Sk)´06/´05 (v %)
1. GfK Slovakia, Inštitút pre prieskum trhu (SAVA) 145 400 000 115 300 000 26,11 
2. TNS AISA Slovakia (SAVA) 114000000 (konsolidovaných) 94000000 (konsolidovaných) 21,28 
3. TNS SK (SAVA) 89 000 000 85 000 000 4,71 
4. Ipsos Tambor SR (SAVA) 32 000 000 30 500 000 4,92 
5. MEDIAN SK 15 000 000 12 000 000 25,00 
6. FOCUS, Centrum pre sociálnu analýzu (SAVA) 14 400 000 12 800 000 12,50 
7. MARKANT (SAVA) 11 300 000 – – 
8. ACRC (SAVA) 10 470 000 – – 
9. DICIO, business information (SAVA) 10 300 000 10 800 000 (4,63) 
10. Manager & Marketing service 7 700 000 7 200 000 6,94 
11. KMG 7 000 000 7 500 000 (6,67) 
12. AKO** (SAVA) 5 100 000 4 200 000 21,43 
13. Respond Slovakia 4 500 000 3 200 000 40,62 
14. Agentúra sociálnych analýz „ASA“ 3 600 000 3 200 000 12,50 
 
– údaj nedostupný
*Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2006.
**Agentúra AKO v roku 2006 realizovala len kvalitatívny výskum a z dôvodu odlišnej tvorby ceny pri kvalitatívnom a kvantitatívnom výskume nie je možné priame porovnanie obratu agentúry s agentúrami, ktoré realizujú obidva výskumy.
Poznámka: Agentúry ACNielsen, Mediaresearch Slovakia, Psymareco neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaje o obrate za rok 2006.
Zdroj: Stratégie, 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 08:06