StoryEditor

PUBLIC RELATIONS Január 2004 Február 2004 Marec 2004 Apríl 2004 Máj 2004 Jún 2004 Júl 2005 August 2004 September 2004 Október 2004 November 2004 December 2004

11.04.2012, 15:32
TOP 2004 PR agentúry podľa čistých prijatých honorárov za PR služby*
 Agentúra2004 (v Sk)2003 (v Sk)04/03 (v %)
1. OMNIPUBLIC (APR SR) 35 470 000 29 620 000 19,75 
2. Interel Public Relations (APR SR) 34 800 000 32 650 000 6,58 
3. VYV PR 27 800 000 10 100 000 175,25 
4. Neopublic Porter Novelli (APR SR) 20 470 000 20 604 000 -0,65 
5. Monarch PR 18 110 000 17 225 000 5,14 
6. PRime time (APR SR) 18 000 000 17 000 000 5,88 
7. AMI Communications Slovakia (APR SR) 9 300 000 8 200 000 13,41 
8. ProPublicum (APR SR) 9 129 390 11 045 000 -17,34 
9. Omnimedia 7 400 000 3 900 000 89,74 
10. Comm** 5 200 000 – – 
11. Public plus 4 850 000 – – 
12. PR Monitor 4 728 000 4 350 000 8,69 
13. BRAND Advertising 3 900 000 3 500 000 11,43 
14. PR-Medial**** 1 500 000 1 300 000 15,38 
15. COMMUNICATION HOUSE (pozorovateľ APR SR) 1 420 800 1 027 000 38,34 
16. Business Media Incorporated, s.r.o.*** (pozorovateľ APR SR) 112 000 – – 
 
*Suma všetkých agentúrnych odmien, ktoré PR agentúra dostala od svojich klientov za služby výlučne v oblasti public relations. Do tohto sa nezapočítavajú priame náklady klientov na PR projekty, agentúrne odmeny za nadlinkové aktivity, provízie za nákup médií a činnosti nesúvisiace s PR.
**Agentúra vznikla v júni 2003.
***Agentúra vznikla v decembri 2004.
****Agentúra vznikla v septembri 2003
Poznámka: Agentúry Action Global Communications Slovakia, Media & Communication Consulting, Media In, MmD Public Relations Slovakia, My&Vy neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaje o income fee za rok 2004.
Zdroj: Stratégie, 2005

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2025 08:20