StoryEditor

PUBLIC RELATIONS Január 2009 Február 2009 Marec 2009 Apríl 2009 Máj 2009 Jún 2009 Júl 2009 August 2009 September 2009 Október 2009 November 2009 December 2009

11.04.2012, 15:16
TOP 2009 PR agentúry podľa čistých prijatých honorárov za PR služby*
 Agentúra2009 (€)2008 (€)´09/´08 (%)
1. SEESAME Communication Experts (APR SR) 1 660 000 1 745 967 -4,9 
2. NEOPUBLIC PORTER NOVELLI (APR SR, IPRA) 1 018 149 1 248 091 -18,4 
3. Dynamic Relations 2000 984 000 863041,891 14,0 
4. AMI Communications Slovakia (APR SR) 725 000 720 972 0,6 
5. Prime time (APR SR) 549 000 504 547 8,8 
6. Comm 480 542 492 981 -2,5 
7. VYV PR 355 025 680 475 -47,8 
8. Snowball 258 700 82 985 211,7 
9. Media & Communication Consulting (APR SR) 234 000 250 282 -6,5 
10. Arthur media 207 382 236 606 -12,4 
11. 1st CLASS AGENCY (APR SR – pozorovateľ) 201 000 169288,986 18,7 
12. MediaDom 155 000 
13. Webster (APR SR – pozorovateľ) 109 500 215 760 -49,2 
14. Pressroom 84 000 130 353 -35,6 
15. Communication House (APR SR – pozorovateľ) 80 000 122817,5 -34,9 
16. everyvent 66 000 52 513 25,7 
17. PR Point 63 136 102 901 -38,6 
18. M CREO 43 000 33549,99 28,2 
 
*Suma všetkých agentúrnych odmien, ktoré PR agentúra dostala od svojich klientov za služby výlučne v oblasti public relations. Do tohto sa nezapočítavajú priame náklady klientov na PR projekty, agentúrne odmeny za nadlinkové aktivity, provízie za nákup médií a činnosti nesúvisiace s PR. Údaje zverejňujeme tak, ako ich o sebe uviedli jednotlivé subjekty.
–údaj nedostupný
Poznámka: Uvádzame prehľad tých, ktorí poskytli svoje údaje o income fee za rok 2009.
Zdroj: Stratégie, 2010

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 23:25