StoryEditor

Kampane Apríl 2009

08.04.2012, 17:01
Top 10 kampaní – IV/2009
 Značka Preinvestované prostriedky v euro
1. T-Mobile Neobmedzené večerné volania, Program Fix 2 199 959 
2. Orange Notebook pre každého zákazníka s paušálom 10 eur 1 788 377 
3. ČSOB Hypotéka bez obáv 1 211 625 
4. O2 Fér 1 134 910 
5. Tesco – 1 097 255 
6. T-Mobile Mobilný internet len za 9,90 eur mesačne 1 078 555 
7. Lidl – 1 069 488 
8. Zlatý Bažant pivo 1 064 706 
9. Domestos 24 h 1 019 125 
10. Poštová banka pôžička 878 003 
 Spolu: 12 542 003 
Zdroj: TNS SK, 2009

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:14