StoryEditor

Výskumné agentúry Január 2004 Február 2004 Marec 2004 Apríl 2004 Máj 2004 Jún 2004 Júl 2004 August 2004 September 2004 Október 2004 November 2004 December 2004

10.04.2012, 20:26
TOP 2004 výskumné agentúry podľa obratu*
 Agentúra2004 (v Sk)2003 (v Sk)04/03 (v %)
1. GfK Slovakia, Inštitút pre prieskum trhu (SAVA) 95 000 000 85 000 000 11,76 
2. TNS AISA Slovakia (SAVA) 87000000 (konsolidovaných) 83000000 (konsolidovaných) 4,82 
3. Tambor Slovakia (SAVA) 18 000 000 13 500 000 33,33 
4. Markant (SAVA) 13 740 000 17 000 000 -19,18 
5. Synovate 13 371 000 – – 
6. FOCUS, Centrum pre sociálnu analýzu (SAVA) 12 500 000 17 700 000 -29,38 
7. MEDIAN SK 11 000 000 14 800 000 -25,68 
8. DICIO, business information (SAVA) 10 400 000 10 600 000 -1,89 
9. Markwin 6 300 000 11 162 286 -43,56 
10. KMG 6 000 000 6 000 000 0,00 
11. Manager & Marketing service 5 900 000 6 193 000 -4,73 
12. RCA Research 5 000 000 – – 
13. Respond Slovakia 4 500 000 2 500 000 80,00 
14. AKO** (SAVA) 3 600 000 3 500 000 2,86 
15. Agentúra sociálnych analýz „ASA“ 3 500 000 2 850 000 22,81 
 
– údaj nedostupný
*Uvádza sa len brutto obrat súvisiaci s hlavným predmetom činnosti, t.j. poskytovanie služieb v oblasti marketingovej komunikácie. Uvedený obrat sa vzťahuje len na zákazky ukončené v roku 2004.
**Agentúra AKO realizuje len kvalitatívny výskum a z dôvodu odlišnej tvorby ceny pri kvalitatívnom a kvantitatívnom výskume nie je možné priame porovnanie obratu agentúry s agentúrami, ktoré realizujú obidva výskumy.
Poznámka: Agentúry ACNielsen, Mediaresearch Slovakia, MVK, Polis Slovakia, Psymareco, TNS SK neposkytli do termínu redakčnej uzávierky údaje o obrate za rok 2004.
Zdroj: Stratégie, 2005

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2025 17:43