StoryEditor

Kampane Február 2008

10.04.2012, 19:08
Top 10 kampaní – II/2008
 Značka Preinvestované prostriedky v Sk
1. O2 Víkendové volania, SMS, MMS, Samsung L760 za 1 Sk 80 137 360 
2. Orange Happy hour 73 058 400 
3. T-Mobile Nekonečné volania s prevratnými paušálmi vo veľkom 59 263 100 
4. ČSOB Varioplán 46 818 850 
5. Coca-Cola Zero 42 924 371 
6. VÚB banka Flexipôžička 39 694 000 
7. T-Mobile Rýchly internet – až 2000 minút zadarmo 38 556 200 
8. Orange Volania zadarmo s vybranými paušálmi na 10 čísiel v Orangei, Nokia 2760 38 547 000 
9. Volkswagen – 36 546 750 
10. Rácio Jemné melódie – 36 266 000 
 Spolu 491 812 031 
Zdroj: TNS SK, 2008

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2025 19:46