StoryEditor

Objemy reklamy v TV September 2008

16.04.2012, 11:16
Objemy reklamy v televíziách - IX/2008
NázovIX/2008IX/2007I-IX/2008Y/Y v %
TV Markíza 1 992 944 350,00 1 708 617 383,00 16 392 559 050,00 37,445 
TV JOJ 1 192 639 250,00 1 076 477 150,00 10 522 686 600,00 22,321 
Jednotka 96 896 550,00 181 912 847,00 1 616 920 400,00 4,512 
TA3 49 321 750,00 66 953 185,00 357 456 800,00 24,61 
Dvojka 19 191 550,00 6 815 150,00 187 189 900,00 0,057 
Trojka* 1 181 600,00 1 190 600,00 
Spolu3 352 175 0503 040 775 7152907800335028,948
Počet monitorovaných médií: 6
 
Poznámka:
- údaj nie je k dispozícii
* niektorý z mesiacov nebol monitorovaný
Údaje v zátvorke pri čísle objemov reklamy vyjadrujú počet vydaných titulov v danom mesiaci /
počet vydaní monitorovaných spoločnosťou TNS SK. Pri neoznačených printoch
boli monitorované všetky vydania.
Údaje sú v Sk.
1Bigmedia obchodne zastrešuje spoločnosti Bigboard Slovensko a Recar.
Zdroj: TNS SK, september 2008, september 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 04:18