StoryEditor

Objemy reklamy v TV Jún 2008

16.04.2012, 11:16
Objemy reklamy v televíziách - VI/2008
NázovVI/2008VI/2007I-VI/2008Y/Y v %
TV Markíza 2 083 875 550,00 1 653 833 250,00 11 406 554 550,00 35,79 
TV JOJ 1 309 692 550,00 1 081 081 950,00 7 062 518 850,00 22,95 
Jednotka 211 130 000,00 197 326 915,00 1 243 646 400,00 8,23 
TA3 55 347 200,00 30 426 700,00 248 974 190,00 40,55 
Dvojka 25 830 950,00 8 699 875,00 114 297 800,00 -32,99 
Spolu3 685 876 250,002 971 368 690,0020 075 991 790,0028,35
 
Počet monitorovaných médií: 5
Poznámka:
- údaj nie je k dispozícii
* niektorý z mesiacov nebol monitorovaný
** TNS SK do uzávierky neposkytla údaj za spoločnosť Imige
Údaje v zátvorke pri čísle objemov reklamy vyjadrujú počet vydaných titulov v danom mesiaci /
počet vydaní monitorovaných spoločnosťou TNS SK. Pri neoznačených printoch
boli monitorované všetky vydania.
Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, jún 2008, jún 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 21:45