StoryEditor

Objemy reklamy v TV August 2008

16.04.2012, 11:16
Objemy reklamy v televíziách - VIII/2008
NázovVIII/2008VIII/2007I-VIII/2008Y/Y v %
TV Markíza 1 532 243 100,00 881 624 650,00 14 399 614 700,00 40,923 
TV JOJ 1 146 317 950,00 900 557 000,00 9 330 047 350,00 23,97 
Jednotka 85 135 600,00 112 381 010,00 1 520 023 850,00 11,341 
Dvojka 34 575 800,00 6 032 300,00 167 998 350,00 -6,806 
TA3 26 371 210,00 22 591 050,00 308 135 050,00 40,121 
Trojka* 9 000,00 9 000,00 
Spolu2 824 652 6601 923 186 0102572582830031,863
Počet monitorovaných médií: 6
 
Poznámka:
- údaj nie je k dispozícii
* niektorý z mesiacov nebol monitorovaný
Údaje v zátvorke pri čísle objemov reklamy vyjadrujú počet vydaných titulov v danom mesiaci /
počet vydaní monitorovaných spoločnosťou TNS SK. Pri neoznačených printoch
boli monitorované všetky vydania.
Údaje sú v Sk.
1Bigmedia obchodne zastrešuje spoločnosti Bigboard Slovensko a Recar.
Zdroj: TNS SK, august 2008, august 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 09:40