StoryEditor

Objemy reklamy v TV Máj 2008

16.04.2012, 11:17
Objemy reklamy v televíziách - V/2008
NázovV/2008V/2007I-V/2008Y/Y v %
TV Markíza 2 268 864 850,00 1 615 581 650,00 9 322 679 000,00 38,19 
TV JOJ 1 297 967 750,00 1 136 351 950,00 5 752 826 300,00 23,37 
Jednotka 223 625 450,00 258 487 910,00 1 032 516 400,00 8,48 
TA3 51 495 540,00 46 890 755,00 193 626 990,00 31,97 
Dvojka 33 597 350,00 100 196 050,00 88 466 850,00 -45,34 
Spolu3 875 550 940,003 157 508 315,0016 390 115 540,0029,36
 
Počet monitorovaných médií: 5
Poznámka:
Za mesiac máj poskytla spoločnosť TNS SK dáta o reklamnom trhu bez segmentu out of home a kinoreklamy.
- údaj nie je k dispozícii
* niektorý z mesiacov nebol monitorovaný
Údaje v zátvorke pri čísle objemov reklamy vyjadrujú počet vydaných titulov v danom mesiaci /
počet vydaní monitorovaných spoločnosťou TNS SK. Pri neoznačených printoch
boli monitorované všetky vydania.
Údaje sú v Sk.
Zdroj: TNS SK, máj 2008, máj 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 09:06