StoryEditor

Objemy reklamy v TV Júl 2008

16.04.2012, 11:16
Objemy reklamy v televíziách - VII/2008
NázovVII/2008VII/2007I-VII/2008Y/Y v %
TV Markíza 1 460 817 050,00 936 203 150,00 12 867 371 600,00 37,819 
TV JOJ 1 121 210 550,00 881 292 650,00 8 183 729 400,00 23,519 
Jednotka 191 241 850,00 103 719 320,00 1 434 888 250,00 14,533 
TA3 32 789 650,00 20 167 525,00 281 763 840,00 42,799 
Dvojka 19 124 750,00 3 674 100,00 133 422 550,00 -23,424 
Spolu2 825 183 850,001 945 056 745,0022 901 175 640,0030,222
 
Počet monitorovaných médií: 5
Poznámka:
- údaj nie je k dispozícii
* niektorý z mesiacov nebol monitorovaný
** TNS SK do uzávierky neposkytla údaj za spoločnosť Imige
Údaje v zátvorke pri čísle objemov reklamy vyjadrujú počet vydaných titulov v danom mesiaci /
počet vydaní monitorovaných spoločnosťou TNS SK. Pri neoznačených printoch
boli monitorované všetky vydania.
Údaje sú v Sk.
1Bigmedia obchodne zastrešuje spoločnosti Bigboard Slovensko a Recar.
Zdroj: TNS SK, júl 2008, júl 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 06:40