StoryEditor

Objemy reklamy v TV Október 2008

16.04.2012, 11:16
Objemy reklamy v televíziách - X/2008
NázovX/2008X/2007I-X/2008Y/Y v %
TV Markíza 2 473 895 500,00 1 746 525 750,00 18 866 454 550,00 37,981 
TV JOJ 1 401 692 600,00 1 293 771 650,00 11 924 379 200,00 20,494 
Jednotka 165 159 750,00 191 532 960,00 1 782 080 150,00 2,498 
TA3 76 063 470,00 66 862 800,00 433 520 270,00 22,559 
Dvojka 14 931 700,00 9 977 950,00 202 121 600,00 2,568 
Trojka* 514 000,00 1 704 600,00 
Spolu4 132 257 0203 308 671 1103321026037028,429
Počet monitorovaných médií: 6
 
Poznámka:
- údaj nie je k dispozícii
* niektorý z mesiacov nebol monitorovaný
Údaje v zátvorke pri čísle objemov reklamy vyjadrujú počet vydaných titulov v danom mesiaci /
počet vydaní monitorovaných spoločnosťou TNS SK. Pri neoznačených printoch
boli monitorované všetky vydania.
Údaje sú v Sk.
1Bigmedia obchodne zastrešuje spoločnosti Bigboard Slovensko a Recar.
Zdroj: TNS SK, október 2008, október 2007

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 07:22