StoryEditor

Pochutnajte si na raňajkách s reklamou

08.09.2015, 17:38
Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente Rady pre reklamu a Klubu reklamných agentúr Slovenska sa dozviete čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.

Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr prichádzajú s novým podujatím - Raňajky s reklamou. Ide o pravidelný rýchlokurz na ktorom sa účastníci dozvedia, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná. Podujatie sa ponesie v uvoľnenej atmosfére, prinesie príklady z praxe, skúsených spíkrov, priestor pre diskusiu a fakt dobré raňajky. Je určené pre ľudí z reklamy, kreatívcov, marketingových manažérov a vlastne pre všetkých, ktorí sa chcú o reklame dozvedieť niečo užitočné.

Prvá téma bude odprezentovaná už vo štvrtok 24. septembra o 8.30 hod. v kaviarni Foxford na Laurinskej ulici v Bratislave. Posvieti si na alkohol v reklame.

Na Raňajkách s reklamou a zodpovedným pitím sa naučíte desatoro reklamy na alkohol, zistíte, na čo si dávať pozor a čomu sa vyhnúť ak nechcete pri propagácii alkoholu skončiť takpovediac na dne. Vypočujete si skúsenosti s uplatňovaním zodpovednej komunikácie SABMiller, druhej najväčšej pivnej spoločnosti na svete a svoje 7-ročné poznatky o alkohole príde porozprávať aj zástupca reklamnej agentúry Apple Pie.

Podrobný program a vstupenky na Raňajky s reklamou a zodpovedným pitím nájdete na stránke podujatia http://ranajkysreklamou.sk/

Cena vstupenky je 5 eur (v cene je zahrnutý vstup na podujatie, káva a raňajky).

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 01:20