S: Ako hodnotíte tohtoročné „Event EXPO"?
S veľkou spokojnosťou môžem konštatovať, že aj ďalší ročník veľtrhu EventEXPO sa z nášho pohľadu, ako organizátora akcie, vydaril. Všetkému nasvedčovala príjemná atmosféra počas celého výstavného dňa, neustály príchod návštevníkov a to všetko doplnené rozmanitým eventovým programom na pódiu. Projektom sme chceli umožniť stretnutie odbornej verejnosti, zefektívniť komunikáciu a spoluprácu v eventovom sektore. Veríme teda, že výsledkom týchto stretov bude množstvo úspešných spoluprác.
S: Aké boli kritériá výberu vystavovateľov?
Veľtrh bol zameraný najmä na predstavenie noviniek a trendov v eventoch. Snahou bolo vyvážene obsiahnuť všetky sféry eventových dodávateľov a ponúknuť tak čo najobsiahlejšiu škálu eventových ponúk.
S: Aký bol záujem?
Zo strany vystavovateľov bol prekvapujúci záujem. Z kapacitných dôvodov sme nemohli uspokojiť požiadavky desiatok subjektov z radu potenciálnych vystavovateľov. Finálny počet vystavovateľov bol 135. Čo sa týka účasti zahraničných vystavovateľov, v porovnaní s minuloročným veľtrhom sme obsiahli podobnú spoluprácu, nechýbali vystavovatelia z Českej Republiky, Rakúska a Maďarska.
S: S akou odozvou sa stretla novinka - Online EventExpo, keď každý vystavovateľ získal online stánok zadarmo?
Virtuálna podoba veľtrhu bola doplnkovou možnosťou nášho projektu. Bola akousi službou navyše s cieľom rozšíriť dosah podujatia a znásobiť počet návštevníkov - obchodných kontaktov . Táto novinka sa nám osvedčila, návštevnosť virtuálneho Online EventExpa dosiahla 698 návštev. Myslím si, že je to zaujímavá platforma, ktorá má svoj význam a potenciál využitia pre veľtrhy, či iné podobné projekty.
S: Aká bola návštevnosť EventExpo 2013?
Záujem zo strany návštevníkov bol značný, zaregistrovali sme výraznú prevahu hostí z odbornej verejnosti. Návštevnosť podľa všetkého dosiahla podobné čísla ako pri minulom ročníku. Bolo nás viac ako 1000.
S: Veľtrh naznačil aj niekoľko noviniek v eventovom biznise pre nasledujúce obdobie...
Eventová ponuka sa stále viac a viac rozvíja, má čo ponúknuť. Noviniek bolo veľa. Zaujímavé boli novinky z kategórie technika, osvetlenie, ale aj prezentácia nových možností prepojenia eventov s mobilnými aplikáciami. Našu pozornosť upútali nové cateringové ponuky a kombinácie, a tiež nové koncepty eventov šitých na mieru.
S: Aké sú Vaše plány ohľadom „Event EXPO 2014"?
Úspešnosť minulých ročníkov svedčí o tom, že ide o projekt, ktorý má svoj význam a stal sa vplyvným podujatím v oblasti event marketingu. Chceme v tejto snahe pokračovať a rozvíjať ju aj naďalej. Nechajte sa prekvapiť. :)
Kompletné informácie o veľtrhu a ďalšom ročníku nájdete na webe EventEXPO.

