V snahe osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov mnohé spoločnosti v budúcnosti na oslovenie budú využívať e-mail marketing namiesto tradičných foriem marketingu napr. direct mailu.
Štúdia spoločnosti Gartner predpovedá, že zisky z e-mail marketingu dosiahnu v roku 2005 hodnotu 1,5 miliardy amerických dolárov, v roku 2001 to bolo 1,26 miliardy amerických dolárov. “Direct mail dosiahol v súčasnosti svoje maximum. V súčasnosti prostredníctvom direct mailu je oslovovaných asi 65 percent zo všetkých spotrebiteľov, do roku 2005 táto hodnota klesne na 50 percent,“ hovorí Denise Garcia research director spoločnosti GartnerG2. “ V porovnaní s ostatnými marketingovými aktivitami je e-mail marketing nenútenejší, dokáže veľmi dobre a jednoducho osloviť spotrebiteľov a takisto e-mailové kampane nevyžadujú vysoké finančné náklady,“ dodáva Denise Garcia.
Zdroj: Vladislav Borovský s mat. GartnerG2, Stratégie

