Už onedlho budú mať slovenskí manažéri príležitosť osobne spoznať svetovú autoritu v oblasti marketingu, Philipa Kotlera. Návštevu marketingového guru na Slovensku, zastrešuje spoločnosť TOP Events.
Už 8. októbra 2002 sa v hoteli Forum v Bratislave pod jeho vedením uskutoční seminár pod názvom „New Developments in Marketing” s podtitulom Iniciatívy marketingu v novej ekonomike, so zameraním na hybné sily novej ekonomiky, strategický marketing, využívanie nových technológií v marketingu, e-business, zlepšenie efektívnosti komunikačných a distribučných kanálov, najmä PR, budovanie značky a pod. Priestor pre individuálne rozhovory budú mať účastníci nielen počas seminára, ale aj na slávnostnej recepcii, ktorá sa uskutoční na jeho počesť.
Punc výnimočnosti podujatiu dodáva slávnostné odovzdanie titulu Doctor Honoris Causa profesorovi Philipovi Kotlerovi, (udelený Fakultou masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave) a čestného členstva Slovenského inštitútu pre marketing.
Spoločnosť TOP Events pre priaznivcov marketingu pripravila aj špeciálny kvíz, v rámci ktorého majú možnosť získať vstup na seminár gratis a ďalšie zaujímavé ceny.
Profesor Kotler patrí ku klasikom a priekopníkom marketingu. V súčasnosti je profesorom na J. L. Kellog Graduate School of Management, Northwestern University, USA. Jeho výskum a publikačná činnosť sa zameriavajú najmä na rozvoj a využitie marketingových princípov v oblastiach trhových analýz, vývoja nových produktov, konkurencieschopných marketingových stratégií, dlhodobého plánovania a informačných systémov. Je autorom a spoluautorom množstva odborných publikácií: Marketing Managment, Princípy marketingu, Marketingové modely, Nová konkurencia a iné. Prednášal na seminároch pre manažérov, pôsobil na prestížnych vysokých školách, v rôznych častiach sveta, v Českej Republike, Poľsku, Rakúsku a Maďarsku.
Zdroj: Sita

