Spoločnosť Cosmopolitan Cosmetics uvádza na slovenský trh nové vône Puma Flowing pre mužov a pre ženy.
Nová Puma Flowing je určená mladým ľuďom, je poziciovaná ako vôňa generácie spojenej s diskotékami a zábavou. Náladu životného štýlu Puma Flowing jasne vyjadruje vizuálna kampaň (porov. obr.): „skvelý DJ a sebavedomá mladá žena sa nechávajú unášať spoločne. Pretože hudba je emóciou. Hudba spája ľudí, ktorí sú na tej istej vlnovej dĺžke – rovnako, ako vône Puma Flowing!“ V tomto duchu bola aj nová vôňa uvedená na novinárskej prezentácii. Spoločnosť Cosmopolitan Cosmetics v spolupráci s PR agentúrou My & Vy pripravila v novom bratislavskom diskotékovom klube prezentáciu formou atmosféry disko. Prezentoval profesionálny DJ, vystupovala tanečná skupina a značkové prostredie dopĺňala módna prehliadka modelov Puma.
Samotná marketingová podpora nových vôní sa sústredí na inzerciu v médiách, reklamu na internetových portáloch, spotrebiteľské súťaže v printových a elektronických médiách.
Vône Puma Flowing sú prezentované v mladých a moderných odtieňoch – svetlo-ružovej pre dámsky parfum a aktuálnej modrej pre pánsku vôňu.
Puma Flowing pre ženy je poziciovaná ako „nekompromisná výzva ísť za svojim cieľom. Priťahuje sebavedomé, zmyselné, temperamentné ženy, plné osviežujúcej energie“. Puma Flowing pre mužov tvrdí, že „mužskosť je otázkou štýlu – a táto vôňa so štýlovosťou nemá problém. Je moderná, mestská, svieža a úplne nová – prebúdza charizmu mužskej dokonalosti.“
Zdroj: Stratégie

