StoryEditor

Janssen-Cilag podporuje Nizoral

11.02.2003, 23:00

Od začiatku februára prebiehajú prezentačno – poradenské dni v Polus City Center v Bratislave, na podporu produktu Nizoral šampón 2% z produktového portfólia farmaceutickej spoločnosti Janssen-Cilag.

„Našim hlavným cieľom je priblížiť sa čo najviac ku konečnému spotrebiteľovi – zákazníkovi. Preto sme začali aplikovať tzv „FMCG spôsoby“ prezentácie a podpory značky. Chceme naďalej udržať nárast spontánnej a podporenej znalosti značky Nizoral šampón 2% a taktiež vykonávať osvetovú činnosť v otázke problému lupinatosti a jej liečby,“ hovorí Martina Piskorová, product manager spoločnosti Janssen-Cilag.

Reklamná kampaň na podporu značky Nizoral šampón 2% začala koncom januára 2003. V rámci nej spoločnosť využíva printovú inzerciu, reklamné spoty v rádiu, reklamné rozhovory a taktiež doplnkové podporné marketingové aktivity. Nizoral šampón 2% od farmaceutickej spoločnosti Janssen Cilag je na slovenskom trhu od roku 1994. Spoločnosť ho začala priamo marketingovo podporovať v roku 2001, kedy bol zaradený do kategórie voľnopredajných liekov.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 20:04