StoryEditor

Zmena vizuálnej identity značky Algida

31.03.2003, 00:00

Celosvetový plán spoločnosti Unilever výrazne posilniť dominantné postavenie na zmrzlinovom trhu a celosvetové zjednotenie produktových radov pod jednou značkou v tvare srdca bude postupne adaptované aj na Slovensku.

Okrem zmeny v prístupe, cieľom ktorého je viac priblížiť spotrebiteľom zábavu spojenú so zmrzlinou, Slovensko zasiahne v prvom roku aj zmena vizuálnej identity – tj. zmeny obalov a POS materiálov (vlajky, mraziace boxy, A-stojany apod.), nová reklamná kampaň a zvýšenie podielu podlinkovej komunikácie. Ďalšie aktivity budú nasledovať v ďaľších rokoch podľa vhodnosti pre miestny trh. Nové príchute zmzliny- syrová, chilli alebo curry, ktoré boli predstavené ako dôkaz snahy experimentovať a spolupracovať s európskymi kuchármi pri vývoji, by sa mohli v prípade prejavenia dostatočného záujmu u slovenského spotrebiteľa objaviť aj na našom trhu, najskôr však v budúcom roku.

V blízkej dobe sa však objavia iné zaujímavé príchute: Magnum Irish Cream alebo rodinné balenia Carte d´Or Jogurt s broskyňou a maracujou, či Fruit & Fresh- zmrzlina, pripravená špeciálnou technológiou s obsahom 54% jogurtu. V troch ovocných variáciách sa okrem klasického „zmrzlinového“ ovocia objaví aj kiwi, ríbezle a hruška. Pre cieľovú skupinu mladých Solero Power je určená energetická zmrzlina s guaranou.

Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2025 21:44