Red Bull bez cukru, ktorý bol uvedený na trh v prvý marcový týždeň má spoločnosti priniesť nárast predaja a rozšíriť počet konzumentov.
Hoci naďalej zostáva hlavným produktom spoločnosti Red Bull Energy Drink, predaj nového Red Bull Sugar Free by sa podľa Mareka Teysslera z Red Bull Communications pre SR a ČR, teoreticky mohol v budúcnosti dostať až na úroveň 30% z celkového predaja v segmente. „Coca- Cola napríklad dosahuje podiel cez 30 % práve v predaji nápojov s umelým sladidlom“, hovorí Marek Tyssler. Pozícia na trhu je teda jasná- udržať si postavenie lídra a túto pozíciu ešte viac posilniť.
Cieľová skupina nového Sugar Free je rovnaká ako pri Red Bull Energy drink, čiže sú to ľudia mladí duchom v kategórii 15+. „Pri sugar free sa však budeme naviac snažiť získať ľudí chorých na cukrovku, tých, ktorí majú psychicky náročné, ale sedavé povolanie a ľudí, ktorí majú problémy s nadváhou, čiže si dávajú pozor na každú kalóriu, ktorú skonzumujú. Nový Red Bull bez cukru so svojimi 8 kalóriami by im teda mal pomôcť v udržaní telesnej váhy, vysvetľuje Marek Teyssler.
Reklamná kampaň spojená s launchom nového Red Bull bude zahŕňať v marci a apríli inzerciu vo vybraných gastronomických tituloch určených odbornej verejnosti a zvažuje sa i PR podpora v časopisoch pre širšiu čitateľskú obec v priebehu apríla a mája.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

