Populárny pánsky časopis Playboy, ktorý má za sebou 50-ročnú históriu, v súčasnosti čelí "kríze stredného veku".
Spoločnosť Playboy Enterprises Inc., ktorá časopis vlastní, sa preto podujala k novej reklamnej kampani, ktorú firma štartuje práve dnes v denníku USA Today, ktorý je najdistribuovanejším periodikom v USA. Dúfa, že po 19-% poklese predaja časopisu v 2. polroku 2002 sa jej touto kampaňou podarí vrátiť tržby do priaznivých čísel. Playboy už dlhšie obdobie čelí konkurencii podobne orientovaných časopisov ako Maxim, Stuff a FHM. Tie však oslovujú predovšetkým mladších čitateľov, čo je obrovská výhoda oproti starnúcej generácii, ktorá si zväčša kupuje Playboy.
Výnosy Playboya z uverejnených reklám tento rok doteraz vzrástli na 30 miliónov USD, čo predstavuje 2,5-% nárast oproti januáru až marcu 2002. Pre porovnanie, tie isté výnosy časopisu Maxim vzrástli tento rok doteraz o 17 % na 71 miliónov USD.
Zdroj: TASR

