Britská spoločnosť Tesco, prevádzkujúca reťazec super- a hypermarketov, plánuje v kooperácii s britským mobilným operátorom mmO2 predávať na domácom trhu vo svojej sieti značkové mobilné telefóny “Tesco“.
Obidve spoločnosti sa na tomto projekte podieľali rovnakým dielom. Spočiatku sa Tesco mobilné telefóny budú predávať s pre-paid užívateľským softvérom, v budúcom roku do ponuky pribudnú aj “post-paid mobilné telefóny“.
K novému “Tesco produktu“ sa vyjadril aj Terry Leahy, prezident spoločnosti Tesco: “Nové Tesco mobilné telefóny si budete môcť kúpiť tak v našej maloobchodnej sieti ako aj prostredníctvom našej webovskej stránky a spoplatnenie za túto službu bude jednoduché a prehľadné. MmO2 je pre našu spoločnosť vhodným partnerom, keďže navzájom dobre spolupracujeme a majú aj schopný tím manažérov.“
Investície na tento projekt si doteraz vyžiadali 13 miliónov amerických dolárov a obidve spoločnosti odhadujú, že počas prvých 2 rokov od začiatku zahájenia predaja by si Tesco mobily mohlo kúpiť 2 milióny spotrebiteľov.
Zdroj: Vladislav Borovský, Stratégie

