Spoločnosť Pepsi oficiálne uviedla na slovenský trh športový nápoj Gatorade v novom obale, ktorý je v predaji už od októbra 2002.
Prostredníctvom reklamných, športových a marketingových aktivít ako aj sponzoringu športových tímov a športových podujatí (doteraz najmä hokej, squash) chce spoločnosť podporovať nárast fyzicky aktívnych ľudí na Slovensku a získať tak významný podiel na slovenskom trhu so športovými nápojmi.
Výsledok štúdie kvantitatívneho marketingového prieskumu, ktorý sa uskutočnil minulý rok v Európe ukázal, že nové balenie Gatorade je vďaka širokému hrdlu a ergonomickému tvaru 0,5 l fľaše preferovanejšie oproti iným konkurenčným športovým nápojom v pomere 61% ku 39%. Podiel Gatorade na celkovom trhu so športovými nápojmi predstavuje 48%, za ním nasledujú so 17% športové nápoje Powerade a Aquarius od spoločnosti Coca-Cola a zvyšných 35% tvoria ostatné značky (Zdroj: Canadean).
Na Slovensku je Gatorade distribuovaný do všetkých supermarketov, fitnes centier, športových zariadení a čerpacích staníc v štyroch príchutiach.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

