Blíži sa 9. ročník študentského podujatia Bažant na Mlynoch, ktoré je súčasťou dlhodobej event stratégie značky Zlatý Bažant.
Od roku 1995 je centrum vysokoškolákov – Mlynská dolina v Bratislave dejiskom dnes už tradičnej akcie spojenej s hudbou, zábavou, adrenalínovými hrami a pivom – Bažant na Mlynoch. Bažant na Mlynoch je jedno z podujatí pod značkou Zlatý Bažant, ktoré sú podľa Zuzany Železníkovej, riaditeľky pre marketing a komunikáciu spoločnosti Heineken Slovensko, príležitosťou ako vytvárať vhodné „zážitky“ a efektívne nimi zasiahnuť cieľovú skupinu. „Konzumenti značky Zlatý Bažant si vymieňajú informácie netradičným spôsobom, a to najmä komunikáciou medzi sebou v skupine, výmenou zážitkov = Word of Mouth. A kľúčové zážitky majú moc ovplyvňovať emócie ostatných,“ hovorí Zuzana Železníková. Práve to sú dôvody, prečo Zlatý Bažant plánuje eventy, ktoré sú synergické s imidžom značky ako Bažant Pohoda alebo Bažant na Mlynoch. Stretáva sa tam s cieľovou skupinou, predstavuje jej produkt a pridáva navyše emotívny hudobný zážitok.
V minulom roku sa na akcii vypilo rekordných približne 25 000 pív, čo bolo v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 5 000 viac. Počet účastníkov sa odhaduje na 15 000.
Zdroj: Stratégie

