StoryEditor

Henkel oficiálnym partnerom MS v ľadovom hokeji 2004

21.04.2004, 00:00

Na včerajšej tlačovej konferencii oznámila spoločnosť Henkel Slovensko novú stratégiu komunikácie prostredníctvom podpory Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2004, ktorých oficiálnym partnerom je Henkel divízia pracích a čistiacich prostriedkov.

Po úspechoch nášho hokejového tímu na Majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji 2002 a 2003, ktoré sledovali tisíce divákov, zvolil Henkel novú platformu komunikácie. Henkel pracie a čistiace prostriedky sa stal oficiálnym partnerom Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2004. Týmto krokom chce prekonať tradičné vnímanie čistiacich a pracích prostriedkov ako „ženskej záležitosti“ a osloviť aj mladú generáciu a mužov, ktorí sú dnes vo veľkej miere zainteresovaní do domácich prác. Ženy však z tejto komunikácie nevynecháva, pretože aj ženy tvoria významnú časť fanúšikov ľadového hokeja.

„Henkel a hokej jednoznačne spája kvalita a práve túto vlastnosť svojich produktov sa Henkel rozhodol komunikovať. Kvalita sa stala jednoznačnou konkurenčnou výhodou, na ktorej si Henkel môže zakladať svoje budúce pôsobenie na trhu a veríme, že tento rok kvalita, ako na ľadovej ploche, tak i na trhu pracích a čistiacich prostriedkov opäť zvíťazí,“ vysvetlil rozhodnutie spojiť značku Henkel so značkou hokeja šéf komunikácie spoločnosti Henkel Slovensko Ľubomír Lackovič.

Najdôležitejšími značkami spomínanej divízie sú Palmex, Rex, Silan, Perwoll, Pur, Somat, Bref a Clin, najvýznamnejším predstaviteľom pracích a čistiacich prostriedkov spoločnosti Henkel je však značka Persil. Persil sa objavil na trhu v roku 1907 ako prvý aktívny prací prášok na svete a počas svojej histórie prešiel mnohými inováciami, ktoré mu zabezpečili priazeň spotrebiteľov takmer na celom svete. Táto „vlajková loď“ divízie pracie a čistiace prostriedky sa stala hlavným predstaviteľom kampane pod heslom Kvalita víťazí, ktorá sa bude pred a počas svetového šampionátu prihovárať spotrebiteľom prostredníctvom billboardov a TV spotu. Henkel zvykne svoju značku spájať aj s menami známych osobností. Tentokrát si vybral rodinu hokejistov Petrovických, ktorý sa zúčastnili aj na tlačovej konferencii.

Spoločnosť Henkel pôsobí v troch strategických oblastiach podnikania: starostlivosť o domácnosť, starostlivosť o telo, lepidlá, tmely a povrchové technológie. V roku 2003 dosiahla skupina Henkel tržby vo výške 9,436 mld. EUR a prevádzkový zisk (EBIT) vo výške 706 mil. EUR. Značkové produkty a technológie spoločnosti Henkel sú dostupné v 125 krajinách sveta. Spoločnosť Henkel Slovensko dosiahla v roku 2003 na domácom trhu obrat vo výške 1,94 miliardy Sk.

Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 11:15