V prvom mesiaci reklamnej kampane na nový produkt VÚB banky – Flexipôžička si pre ňu prišlo takmer 15 tis. klientov.
Flexipôžička– jednoduchý produkt bez zbytočného papierovania, administratívy, jednoducho, prístupný každému – napomohla rastu spotrebných úverov od VÚB v posledných mesiacoch. Zvýšený záujem o tento produkt si banka vysvetľuje jednak ľahšou prístupnosťou pre klienta ale aj inovatívnosťou, ktorú do tohto produktu vniesla. Banka tento produkt uviedla koncom apríla tohto roku a je pozicionovaný ako produkt pre každého.
Reklamná kampaň na Flexipôžičku, ktorá trvá od mája do leta, je vôbec prvou kampaňou reklamnej agentúry Istropolitana D´Arcy pre VÚB. Flexipôžička má vlastný vizuálny „branding“, ktorý sa prenáša napr. na POS materiály, oblečenie a doplnky predajcov banky.
Zdroj: VÚB banka, Stratégie

