Spoločnosť Porter Novelli uzatvorila s PR agentúrou Neopublic dohodu o používaní obchodnej značky (brand partnership), čím ďalej posilnila svoju prítomnosť v regióne Strednej Európy.
Odrazom tohto partnerstva bude pridanie značky Porter Novelli do názvu agentúry, výsledkom bude názov Neopublic Porter Novelli.
Agentúra Neopublic bola založená v roku 2000 a v roku 2003 sa v rebríčku najväčších PR agentúr, ktorý pravidelne zostavuje Asociácia Public Relations SR (APRSR) umiestnila na 3. priečke.
„Reputácia agentúry Neopublic v oblasti kreativity, komunikácie a strategických obchodných riešení dokonale vyhovuje štandardom služieb klientom, platným v sieti Porter Novelli a predstavuje významný prínos aj pre našu globálnu sieť,“ povedala Helen Ostrowski, globálna výkonná riaditeľka Porter Novelli.
„Vďaka nášmu partnerstvu s firmou Porter Novelli budeme môcť teraz klientom ponúkať ešte vyššiu úroveň služieb a využívať medzinárodné skúsenosti,“ povedal Štefan Vadocz, výkonný riaditeľ a spolumajiteľ agentúry Neopublic.
Zdroj: Neopublic

