V nedeľu 3. októbra 2004 sa na obrazovkách TV Markíza objaví nová staničná grafika, ktorá vizuálne nadväzuje na predchádzajúcu kampaň 4 živly - oheň, voda, vietor, zem. V spotoch a jingloch sa po prvýkrát objavujú známe tváre TV Markíza.
Podľa Ivany Semjanovej, vedúcej PR TV Markíza, ide o najkomplexnejší balík grafických zmien Markízy od začiatku jej vysielania. Tím Centra kreatívnych služieb vytvoril nový dizajn a layout, ktorým sú podriadené všetky ostatné grafické prvky. „Nový grafický vizuál je výsledkom dlhodobej marketingovej a komunikačnej stratégie TV Markíza, pôsobí mäkšie, ale pritom moderne,“ hovorí Semjanová.
Charakteristickými znakmi novej grafiky TV Markíza je základná modro – žltá farebnosť zjednotená sloganom: Spolu nám to ladí, nové bude aj audiologo stanice a korporátny soundtrack.
Zdroj: TV Markíza

