StoryEditor

Mitická má nového majiteľa

28.06.2004, 00:00

Od marca tohto roku sa minerálna voda Mitická plní pod hlavičkou jej nového majiteľa, spoločnosti Trenčianske minerálne vody (TMV), a.s., Bratislava, člena skupiny Slovintegra.

Hlavným cieľom spoločnosti je zlepšiť imidž značky Mitická a etablovať ju na trhu ako jednu z najznámejších a najpredávanejších minerálnych vôd na Slovensku. Jej súčasný podiel na trhu sa pohybuje, podľa informácií predstaviteľov spoločnosti, medzi 10–15 % (Zdroj: ACNielsen, 2004). V porovnaní s predchádzajúcimi rokmi, kedy sa vyprodukovalo od 6 – 27 mil. fliaš minerálnej vody Mitická, je zámerom nového vlastníka vyrobiť viac ako 30 mil. fliaš pre domáci a neskôr aj zahraničný trh.

Zámerom TMV je rozšíriť sortiment minerálnej vody Mitická o ochutené minerálne vody s troma príchuťami – citrón, pomaranč, grapefruit, ktoré by sa mali objaviť na predvianočnom trhu. Spoločnosť rovnako pracuje na zámere plniť minerálnu vodu do skla. Súčasný sortiment tvoria dva druhy minerálnej vody - perlivá a tichá v 0,5 a 1,5 l balení PET fliaš. Predaj minerálnej vody Mitická je sústredený predovšetkým v obchodných reťazcoch.

Zámery spoločnosti aktuálne dopĺňa reklamná kampaň Mitickej s názvom Mitická vás pozdraví, prejaví sa na zdraví, v tv a printoch.

Zdroj: CD Ogilvy & Mather

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 19:45