StoryEditor

Palmexman je mŕtvy, Palmex však stále žije

28.06.2004, 00:00

Značka Palmex spoločnosti Henkel prichádza od júna s novou receptúrou, logom, obalmi a komunikačným konceptom. Zmeny sú inšpirované talianskym pracím prostriedkom Dixan.

Palmex nepreberie len receptúru, osvojí si aj komunikačný koncept Dixanu. Rozlúči sa s Palmexmanom, ktorý ho sprevádzal sedem rokov. Launch nového Palmexu, ktorý vstupuje na trh v troch radách, v širokej škále balenia a taktiež ako gel, je podporený TV spotom, ktorý je adaptáciou reklamy na Dixan. Launch znaky je podporený aj promo akciami na mieste predaja a taktiež letná súťaž v ženských časopisoch.

Zdroj: iStrategie, ČR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 10:30