Deti zo všetkých detských domovov na Slovensku majú od začiatku do polovice augusta 2004 možnosť zapojiť sa do projektu „Walmark - deťom“. Podstatou projektu je výtvarná súťaž, v rámci ktorej majú deti za úlohu akoukoľvek výtvarnou technikou zobraziť maskota značky Figo - papagája Figa.
Ako odmenu pre deti z víťazného detského domova pripravila spoločnosť Walmark Žilina zábavné popoludnie v bratislavskej Zoologickej záhrade spojené s prekvapením a sponzorský dar - 1 000 litrov nápoja značky Figo. „Projekt „Walmark - deťom" je klasickým príkladom PR projektu, v ktorom spájame priamu pomoc pre cieľovú skupinu detských domovov s komunikáciou našej spoločnosti,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Walmark Žilina Ing. Vladimír Kriško.
"Detské domovy boli oslovené formou direct mailovej zásielky, ktorá obsahovala sprievodný list a podrobné pravidlá súťaže „Walmark - deťom". Následne bola informácia o tomto projekte rozdistribuovaná do celoslovenských aj regionálnych médií. Projekt vyvrcholí eventom v bratislavskej ZOO, ktorý bude špeciálne venovaný víťaznému detskému domovu," hovorí Vladimír Kriško.
Zdroj: Stratégie

